Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työnteko ahdistaa!
25.05.2007 |
Miksi en halua mennä takaisin töihin, tehdä juuri tätä työtä, johon olen urautunut. En haluaisi tehdä mitään, vaan olla kotona lasten kanssa ja rupatella mukavia muiden mammojen kanssa. Inhottaa ajatuskin työelämään palaamisesta, vaikka raha kyllä kelpaisi. Surettaa niin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikenlainen päteminen on minulle vaikeaa ja olen valinnut aika rankan työn, jossa maine menee kaiken edelle. Pitäisi osata myydä osaaminen kokoajan. ap
Alue: Aihe vapaa
itse nautin työstäni mielettömästi, sekä viihdyn työtovereideni seurassa.