Mies sairastui vakavasti ja soitin hänen exälleen asiasta
Ja sanoin että lapset eivät voi nyt tulla (heillä on viikko-viikko huoltajuus)
Ex vasta vain että ei ole hänen ongelma ja palkkaa hoitaja.
Soitin siskoni täksi päiväksi meille mutta en tosiaan tiedä mitä tehdä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten äiti pääsee nyt sittenkin hakemaan lapset tänään illalla, kun sanoin että minä en tiedä miten asian hoitaisin. Sen puoleen asia on nyt hoidossa.
Ap
Jeeee.
Ihäänää.
Nyt ne kersat lähtee. Ei tarvi katella. Yäks.
Kun pääset makuun vapaudesta, haluut vaihtaa miestä.
Vapaus. Oma tupa, oma lupa.
Ikuinen Tinder.
Noin se lasten äiti ilmeisesti ajatteli, kun yritti sysätä lapeensa ulkopuolisen hoidettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö saa kahdestaan siskon kanssa lapsia hoidettua? Lopeta palstailu ainakin.
Ei ap ole yhteishuoltaja niille lapsille.
Vakiintuneessa parisuhteessa ollaan tietyllä tavalla vastuussa myös puolison lapsista. Ainakin itse koen näin. Hätätilanteessa ottaisin paikkani puolison apurina. Itsestäänselvästi. Tosin jos olisin vaikka pidemmällä työmatkalla saman aikaan, olisi pakko delegoida asia jollekin toiselle. Mutta periaatteessa ottaisin vastuun oma kumppanini lapsista
Hätätilanteessa minäkin ottaisin vastuun, mutta tässä nyt ei taida olla hätätilanne, vaan ihan vaan vittumainen äiti joka kieltäytyy ottamasta vastuuta omista lapsistaan. Jos ap:n mies ja tämä lasten äiti olisivat edelleen yhdessä, niin tietenkin äiti hoitaisi tilanteen jollain tavalla. Miksi olisi eri asia jos on eronnut? Kyllä ne lapset edelleen on omat, eikä se vastuu mihinkään eron myötä katoa.
Minua kiinnostaa eniten se, mitä sairaana oleva mies tuumaa tästä tilanteesta. Olettaako hän, että ap huolehtii tässä tilanteessa lapsista miehen sijasta, kun ne lapset on ilmeisesti vain tuotu isän luokse kaikesta huolimatta? Tai jos mies on niin sairas, ettei hän tiedä tilanteesta, niin mitä hän olettaisi tässä tilanteessa? Loppujen lopuksi miehen mielipide on olennaisempi kuin hänen exänsä, ainakin ap:n kannalta. Ap:lla on joka tapauksessa paska tilanne. Tämän takia en itse muuttaisi yhteen niin kauan kuin molempien lapset on pieniä. En haluaisi joutua kenenkään eroriitojen väliin ja hankaloittaa sillä omaa elämääni ja arkeani. Omassakin on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vastuu lapsista on äidillä jos isä on kylyenemätön lapsista huolehtimaan. Kuitenkin minulta riittää ymmärrystä myös äidille, mikäli isä on tehnyt aiemmin ohareita muista syistä tai on esim. itse edesauttanut sairastumistaan esim.ryyppäämisellä. Vaikea ottaa enempää kantaa kun ap ei kerro enempää
Oli syy isän sairastumiselle mikä tahansa, niin lasten vika se ei ole. Tietenkin äiti hoitaa omat lapsensa kun isä ei voi. Ongan niitä ohareita tekeviä isiä tosiaan olemassa, mutta eihän äiti silloinkaan voi lapsiaan heitteille jättää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää ottako ikinä miestä joka on tehnyt lapsia, siinä voi joutua leikkimään kotia vaikkei haluaisi!
Tämän takia eronneet isimiehet etsii äkkiä uuden naisen: hoitamaan heidän lapsiaan.
Tämä. Minun kohdalla mies olisi tuonut ensitreffeille alakouluikäisen lapsen. Kun lapsi tarvitsee äidin. Heittäkääs villi veikkaus tuliko treffejä.
Tämän takia eronneet isimiehet etsii äkkiä uuden naisen: hoitamaan heidän lapsiaan.