Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työtäsi tai ammattiasi pilkattu?

Vierailija
17.08.2026 |

Teen kotona etätöitä tietokoneella vaativissa softakehitysprojekteissa. Eräs tapailumies naureli, miten helppoa mun työ on kun vaan vähän naputtelee ja pari Teams palaveria päivässä, joihin ei tarvi montaa lausetta sanoa. Oli kyllä entinen tapailu sen jälkeen, mutta vahvisti taas ajatusta siitä, ettei duunarit ole minua varten.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivä hoitaja on kana . Kana emo emokana .  

Vierailija
22/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku joka pilkkaa työtäsi teet sitten mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma polkupyörä , olet kapitalisti . 

Vierailija
24/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin töissä niin en kokenut että sitä matalapalkkaista tehdastyötä mitenkään olisi ali-arvioitu. Ehkä johtui siitä että liikuin muutenkin duunari piireissä. 

Vierailija
25/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Olen joidenkin mielestä vain raukka siivooja, kun ei minusta näköjään muuhun ole. No, tuntipalkka huitelee jo melkein 17e, pyhinä tuplat. Kyllä tällä omakotitalo lainaa makselee. Sairaalassa työskentelen laitoshuoltajana. Ei kaikki arvosta tätä työtä. Heidän mielestä kaikki osaa siivota. No, pitää siinä jotain osata ettei itse saa tarttuvia tauteja, eikä seuraava potilas saa edellisen tauteja, enkä vain levittele niitä tauteja pitkin sairaalaa joidenkin mielestä vain " pölyjä pyyhkimällä".

Kas, kollega. Myös (paikalliset) hälyt 140 euroa per vuoro ja työvuoron muutoskorvaus 100 per vuoro tekevät työstä ihan kannattavaa. Mulle eniten merkkaa se, että voi sopia, koska olet käytettävissä. Lopettelen 3 kk kesätaukoa, taas jaksaa.

Meillä nuo hälyrahat on niin minimoitu säästösyistä, että nykyään aivan sama onko meillä seuraavaa vuoroa paikalla jos joku sairastuu,kun pakko ei ole jäädä venyttämään päivää pelkällä kiitoksella.

Vierailija
26/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenopettaja, kaikki haukkumasanat on kuultu. Nyt taas palkinnoksi työttömänä. 

Vierailija
27/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen impotentti rattopoika. Voit vaan kuvitella!

Vierailija
28/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Olen joidenkin mielestä vain raukka siivooja, kun ei minusta näköjään muuhun ole. No, tuntipalkka huitelee jo melkein 17e, pyhinä tuplat. Kyllä tällä omakotitalo lainaa makselee. Sairaalassa työskentelen laitoshuoltajana. Ei kaikki arvosta tätä työtä. Heidän mielestä kaikki osaa siivota. No, pitää siinä jotain osata ettei itse saa tarttuvia tauteja, eikä seuraava potilas saa edellisen tauteja, enkä vain levittele niitä tauteja pitkin sairaalaa joidenkin mielestä vain " pölyjä pyyhkimällä".

Koetko työsi sopivan haastavana ja palkitsevana? Pääsetkö toteuttamaan itseäsi? Onko aamuisin kiva mennä töihin?

Vierailija
29/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu on sama kuin vanha kansakoulu . Mutta ne on kaikki tyhmiä . Vammaisia. Vain lukion käyneet on parempia 3 vuotta edes ammattikoulujen käyneet ei ole mitään. 

Vierailija
30/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatilliset koulut , niitä käy vain tyhmät . 

Vierailija
31/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyötä ei aina arvosteta, perusteluna, että kuka tahansa voi sen tehdä. Kyllä siinäkin voi joutua jotain tietämään ja ottamaan huomioon esim erite hygienia

Vierailija
32/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, kollega. Myös (paikalliset) hälyt 140 euroa per vuoro ja työvuoron muutoskorvaus 100 per vuoro tekevät työstä ihan kannattavaa. Mulle eniten merkkaa se, että voi sopia, koska olet käytettävissä. Lopettelen 3 kk kesätaukoa, taas jaksaa.

Meillä nuo hälyrahat on niin minimoitu säästösyistä, että nykyään aivan sama onko meillä seuraavaa vuoroa paikalla jos joku sairastuu,kun pakko ei ole jäädä venyttämään päivää pelkällä kiitoksella.

Joo, ei kukaan jää kiitoksella. Minkälaisessa paikassa olet töissä ja mitä tuosta on seurannut? Mulla on erikoissairaanhoidossa akuuttivuodeosastot, ei juuri siivota kun aika menee ruokahuoltoon ja petaamisiin. Rahalla saa jengiä jäämään tai tulemaan vapaalta, muuten saa systeemi kaatua ihan rauhassa. Kyllä ne sen tietävätkin. Meillä on kielitaitovaatimuskin, ei tule halpuutusta, enää.

Vierailija
33/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön opettajasiivooja meikkimyyjä .  Pelle. 

Vierailija
34/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehet ei ole mitään . 

Vierailija
35/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahuusseja laatoittaa .  Halveksittava ammatti laatoittajia. 

Vierailija
36/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Olen opettaja. Kaikki ovat käyneet peruskoulun ja luulevat ilmeisesti siksi tietävänsä paremmin ja olevansa päteviä arvostelemaan anonyymisti keskustelupalstoilla.

Opettajat ei pidä kuria.

Opettajat on nipoja.

Opettajat tekee turhia wilmamerkintöjä.

Opettajat on rasisteja.

Opettajat ei jätä luokalle vaikka pitäis.

Opettajat ei puutu kiusaamiseen.

Opettajilla on liian pitkät lomat.

Meidän Jaska sanoi ettei ollut sitä tehnyt, opettaja valehtelee...

Näitähän riittää :D

Vierailija
37/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaan auton asentaja ....etkö voisi olla insinööri. 

Vierailija
38/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaupan kassa !   Tyhmä osaamaton lukematon. 

Vierailija
39/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja : lehmän hoitaja ammuu. 

Vierailija
40/50 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt lukon pääset viinakauppaan kassalle . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi