Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka laihtuneet lähes anorektikoiksi Citalopramista?
25.05.2007 |
Mulla oli lähtöpaino 67 kg, nyt lääkityksen aloittamisen jälkeen enää 50 kg. Ei vain ole nälkä.
Kommentit (2)
Joten mulla ei siis vaikuttanut ruokahaluun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Väkisellä sain päivän aikana syötyä kolme paahtoleipää.
Piti vaihtaa lääke.