Onko tää tottakaan?? Mies lähti 3 v. avioliiton jälkeen, eikä hänestä ole kuulunut pihaustakaan!
Erosta on reilu 2 kk, eikä MITÄÄN ole kuulunut. Tällaistako ne miehet tekee?? Rakastelimme vielä edellisenä iltana, ja elämämme oli mielestäni kunnossa. Mitään suuria tai pieniäkään riitoja ei ole ollut aikoihin. Ja sitten vain kaikki räjähti. En tiedä ollenkaan mitä miehelle kuuluu, mitä tekee, missä on. Periaattesta en soita. En kestä sitä, että hän ei vastaisi puhelimeen. Arvatkaa onko lapsi ihmeissään!!
Kommentit (21)
Mistä se tiedät, ettei sille ole käynyt jotakin???
Mies ei siis vai vaan yhtenä päivänä enää tullut kotiin?? Ja sä istut siellä, etkä PERIAATTEESTA soita. Sehän voi maata kuolleena jossain, eikä vaimoa paljon näy kiinnostavan.
Ihmettelen vaan sitä, että miten voi olla niin kylmä?? ap
Miehet on ihan oikeasti raukkoja. Tunteettomia paskoja. Kokemusta on joo....
Ei kukaan jätä soittamatta ystäville, vanhemmille, poliisille, jos toinen vain katoaa mitään sanomatta ja osoittamatta, että on muuttanut pois. Ei vaikka olisi riideltykin ja toinen ottaisi aivoon. Normaali ihminen kyllä jossain vaiheessa huolestuu.
joillekin kavereilleen, en tiedä kenelle. Hän puhui minulle todella rumasti lähtiessään, kun yritin hädissäni selvittää, että mikä on homman nimi. Hän myös sanoi, että ei kestä enää ja vastuu painaa liikaa, vaikka minä se olen todellisuudessa ollut, joka on huolehtinut lapsesta, laskuista, siivouksesta, ruoanlaitosta. Häntä ei ole koskaan pahemmin kiinnostanut. Ehkä pitäisi olla onnellinen, että pääsin moisesta eroon, mutta lapsen puolesta tekee niin pahaa.. enkä itsekään tajua että miksi olen ansainnut tämän.
ap
Joko ap on jättänyt jotain oleellista kertomatta tai on keksinyt kaiken. Jos kaikki on kunnossa ja mies vain häipyy, niin kyllä silloin vaimo ilmoittaisi poliisille, soittaisi sukulaisille ja miehen ystäville sekä työpaikalle.
Mies voi olla vaikka psykoosissa.
Ärsyttävää kun ette voi LUKEA mitä täällä kirjoitetaan!
Vierailija:
Ei kukaan jätä soittamatta ystäville, vanhemmille, poliisille, jos toinen vain katoaa mitään sanomatta ja osoittamatta, että on muuttanut pois. Ei vaikka olisi riideltykin ja toinen ottaisi aivoon. Normaali ihminen kyllä jossain vaiheessa huolestuu.
Harmittaa lapsenne puolesta, kyllähän hänellä on oikeus tavata isäänsä.
Ihmettelen vain, että miten kukaan voi olla valmis riskeeraamaan KAIKEN, vaikka kaikki on kunnossa. Voi toki olla, että mieheni on jättänyt kertomatta minulle paljon asioita. Tiliotteestaan ainakin huomasin, että on siirrellyt huomattavia summia toiselle tililleen, josta minä en ole tiennyt mitään. Ilmeisesti on suunnitellut kaiken hyvissä ajoin. En usko, että kukaan voi lähteä noin, ihan vain tyhjän päälle. Olen todella shokissa, että mies pystyy tällaiseen.
ap
jos on niin siinätapauksessa suunnitellut kaiken etukäteen ja luvat saatuaan häippäs, näin voi käydä..
Jos suomalainen niin on kyllä todella kylmä ihminen, ja vielä lapsensakin jättänyt, usko pois, löydät vielä todellisen onnen!
koska ei hyväksynyt ex-vaimon yksinhuoltajuutta
Kyllä hän on ulkomaalainen. Mutta oli ulkkis tai ei, niin en silti ymmärrä moista käytöstä. Lapsi on kuitenkin lapsi, pitäisi huolta edes hänestä! Ei kai sitä lupien toivossa voi IHAN mitä tahansa tehdä. Ei ymmärrä, ei. Minulla ei tosin ole ollut aikeisempaa kokemusta ulkolaisista, joten ehkä vain olen ollut liian hyväuskoinen. Huoh. Ja ei tämä ole provo, jos sitä joku nyt epäilee, olisikin.
ap
kyseessä on mutiainen. ole onnellinen kun pääsit eroon.
ja olen todella monta juttua kuullut missä ulkomaalainen lähtee heti kun on tietty aika mennyt naimisissa vaikka olisikin lapsia..
itsellänikin ulkomaalainen mies ja ihan tuttava piirissä näitä juttuja on ollut.. kylmästi vaan ottaneet ja jättäneet koko perheen..
ei sitä koskaan voi oikeen ymmärtää mutta kun miettii niin kyllä ne tekee ihan mitä vain saadakseen elämän paremmassa maassa..
hali sulle..
Ap sinä pärjäät kyllä ilman häntäkin, olethan pärjännyt tähänkin asti kun olet lähes yksin pyörittänyt taloutta ja kotia. Vastuuton ja tuo rahojen siirtely vielä kaiken lisäksi...Pelkäämpä ettei ole valmis edes taloudellisesti tukemaan sinua. Älä ota takaisin. Sulje ovi hänen suhteen lopullisesti. Kun aikaa kuluu, ihmettelet miten häneen edes ihastuit. Nyt tsemppiä ja pää pystyy!
Onko ollut yhteydessä vanhempiinsa, sisaruksiin jne?