Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isani joutui taas ambulanssilla sairaalaan, kaatui...

Vierailija
02.10.2008 |

Aitini juuri soitti etta isani oli kaatunut mennassaan rappusia (2 rappusta) alas pihalle. Oli pitanyt sellaisesta pylvaasta kiinni ja jotenkin kiepsahtanut siita niin etta iskeyti suoraan selalleen afaltille, ja loi paansa ja meni tajuttomaksi. Aitini soitti heti ambulanssin, jonka tulo kesti 15 minuuttia (pikkukaupunki, onko normaalia?). isani oli alakanut virkoamaan noin parin minuutin kuluttua ja kysyi miksi kukaan ei nosta hanta ylos, vetta satoi kaatamalla. Aitini yritti pitaa staenvarjoja paalla ja haki lammiketta ja piti keskustelua ylla.

Juuri asken olivat soittaneet ja kysyneet etta mita isani yleensa muistaa, koska ei ollut muistanut tapahtunutta ollenkaan. Han on myos sokea ja kaiken maailman yleissairaudet sun muut hanella on jo ennestaan.

Kuntoutukseen olivat olleet matkalla kun kaatuminen tapahtui.

Isani valitteli nyt takamuksiaan, kylkea seka paassa on kuulemma ruhje, joka vuoti. Mitenkohan tuosta selviaa? Pelottaa... Asun itse ulkomailla ja tunnen itseni niin kauhean avuttomaksi, kun en voi auttaa mitenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etta alan kirjoitella jo ihan sekavia, olen itkenyt niin paljon, hankkinut migreenin ja olen niin vasynyt etta nyt on aika lahtea nukkumaan.

Mutta kiitoksia kaikille empaattisille ja ihanille ihmisille jotka lohduttavit minua!

ap

Vierailija
22/25 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain kertoa missa mennaan. Isani tilanne tanaan on ihan ok, han syo ja juo jo itse, istuskelee tuolissa, on siis yha sairaalassa. Kuume nousi pe-la 39.7C, mutta saatiin laakkeilla laskemaan. Nyt tulehdusarvot ovat noin 200, kun sairaalaan saapuessa olivat noin 30-40. Mikakohan ne on nostanut, laakarit eivat viela tieda.

Miettivat kuntoutumissuunnitelmaa, etta mita tehdaan jatkossa isani kanssa. Laakari myos sanoi etta tama viikko on merkittava, taman viikon kuluessa kuulemma voisi nahda mika voisi olla pidempi aikainen ennuste. Mutta siis talla hetkella ollaan positiivisin mielin.

Suuret kiitokset kaikille jotka antoivat minulle toivoa ja lohduttivat viime viikolla. Kiitos siita teille kaikille!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/25 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että isäsi pystyy syömään ja juomaan ja istumaan ja toivottavasti tulehdusarvot laskevat myös ja kuumeen syy saataisiin selvile.

Voimia ja jaksamista sinulle edelleen. Rukoilen, että isäsi toipuu.

Vierailija
25/25 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo neurologinen sairaanhoitajakin on erittäin kiltti, kun kirjoitti.

Varmaankin se Marevan edesauttaa sitä vuotamista. Miten lie kauan sen vaikutus kestää.

Kummallista se korkea tulehdusarvo. Oisko mennyt verta vatsaonteloon tai keuhkoihin. Onko kaikki kylkiluut kunnossa jne. Siis olisiko loukannut muutakin paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi