Pettynyt miesystävän järjestämään 40V juhlaan
Täytin vaan kerran 40, mutta tuntuu, että miesystävä nuukaili taas. Kylpylähotelli viikonloppuna ja tosi kivat illalliset ja muut ruokailut, mutta ei esim hierontoja yms. Vaikka mies varmasti tiesi, että tykkäisin hieronnasta. En sanonut mitään tuosta, koska oli selvästi kuitenkin nähnyt vaivaa, mutta olin silti vähän tyytymätön. Kehtaisitteko sanoa tuosta, vaan annaisitteko olla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pösilö provo.
Ap:n tyyppisiä ihmisiä on, valitettavasti osa heistä on parisuhteessa.
-ohis
Ei niitä hierontoja oikein noin vain voi toiselle varailla, kun ihmiset reagoi niihin eri tavoin. Esim joku haluaa levätä hieronnan jälkeen. Olisiko aikataulut sitten edes sopineet. Sinulla oli juhlaan laittautuminen ym
Onhan tässä sekin mahdollisuus, että taukki miesystävä ei edes kutsunut ap:n ystäviä juhliin.
Jos joku antaa sinulle lahjan, on se sitten mitä vain, ota se kiitollisena vastaan. Viimeinen asia mitä mitä sun siinä kohtaa kannattaa tehdä on nipottaa siitä mitä saat. Kiittämätön lurjus.
Minulla oli kivemmat. Tuttavapariskunta tuli kylään ja me miehet jäätin lasten kanssa kotiin kun rouvat kipaisivat baarissa. Vaimoani ei kuulunut, kävin katsomassa löytyykö jostain tienposkesta. Aamulla saapui hihitellen ja kertoen kuinka on p.nnut. yhtä tuntemaani urpoa. Kertoi vieraiden ja lasten läsnäollessa.
Mä järjestän itse omat juhlani ja jos puoliso kysyy mitä haluaisin kerron yksityiskohtaisesti toiveeni. Ei tartte marttyroida eikä kiukutella jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset järjestänyt itse itsellesi mieleisiä juhlia? Ei puolison tehtävä ole juhliasi järjestää.
-500/5.
Ei miesystävä ole puoliso !!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kalliilta, jos illalliset vieraille hotellissa. Mitä sinä järjestit, kun mies täytti 40v?
Hyvä kysymys. Millaiset 40 v juhlat ap järjesti miehelle?
Kun mä täytin viiskymmentä, niin söin banaanin ja join lasillisen kraanavettä yksin. Eli revi siitä.
Hei, myös 40 alapeukkua!! Onnea!! 🎉