đ„đ„đ„đ„ Alisa Vainio!! đ„đ„đ„đ„ Nyt saa huutaa!! KĂSITTĂMĂTĂNTĂ ylivoimaa EM-maratonilla. MitĂ€ ihmettĂ€?!! đ±
Miten ihmeessÀ Suomesta tulee tuollainen juoksija, joka karkaa muilta heti alkumetreillÀ ja menee ihan omia menojaan??
On kyllÀ kova urheilija!
Kommentit (134)
Rauhottukaapas hienohelmabimbot ja tosikot nyt. Ihan itseironisestihan se oli sanottu. En kÀsitÀ miten tuosta voi mielensÀ pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilijat ovat kuvottavia. Juoksevat paskaisina ihmisten edessÀ. Hyi olkoon.
Ainakaan eivÀt ole lihavia. Lihavat haisevat hieltÀ jopa ilman liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Alisa ei ole vuoden urheilija tÀnÀ vuonna niin kuka sitten? 5min ennen oli maalissa kuin hopealle tullut.
Mustafe Muuse
Minulle vaan piirtyy tuosta Muusesta kuva kun koikkelehtii numerolappu puoliksi irronneena 10 000m juoksussa. No onhan 29.17 kova aika (suomessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Alisa ei ole vuoden urheilija tÀnÀ vuonna niin kuka sitten? 5min ennen oli maalissa kuin hopealle tullut.
Silja
Alisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoi olleensa koneessa sikaosastossa takaisin tullessa..likka on ihan keskenkasvuinen kakara jolta nÀyttÀÀkin. 28v eikÀ osaa valita sanojaan.
SinĂ€ olet vain tosikko đ.
KansankielellÀ bisnesluokan vastakohta on sikaoasto.
En oo ikinÀ moista kuullut, eikÀ ole mun tututkaan ja lentomatkoja on paljon.
KÀytetÀÀn työvÀen piirissÀ. Maaseudulla.
KansankielessĂ€ maantieteellisestĂ€ sijainnista ja ammatista, tittelistĂ€ riippumatta bisnesluokan siis halvemman lentoluokan vastakohtana mainitaan sarkastisesti ja hjuumoorisesti sikaosasto. En ymmĂ€rrĂ€ miksi tuollaisesta heitosta joku menee kierroksilleđ.
Lennoilla istun minÀkin sikaosastolla olematta sikailija.
Vierailija kirjoitti:
HeltelÀ tuli myös turistiluokassa mutta ei se jÀrkevÀnÀ naisena alkanut sitÀ haukkumaan.
Oletko koskaan miettinyt, ettÀ saatat joskus tulkita vÀÀrin.
JÀrkevÀ Alisa ei haukkunut. Totesi vain asian pilke silmÀkulmassa.
Oli kyllÀ karmeen nÀköinen se maraton juoksussa toiseksi tullut. Ripuli yllÀtti.
Ihan uskomattoman hieno suoritus!
Alisa Vainion pisteet laski minun silmissĂ€. Sanoi lentĂ€neensĂ€ kotiin sikaosastossa. Me tavikset lennĂ€mme aina, eikĂ€ tuota nimeĂ€ nykyÀÀn kĂ€ytetĂ€. Minulla ei ole varaa bisnesluokkaan. đЧ
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllÀ karmeen nÀköinen se maraton juoksussa toiseksi tullut. Ripuli yllÀtti.
No ei se mikÀÀn ihan jÀttiyllÀtys ole, jos perÀsuolen sisÀltö valuu maratonilla. Huippu-urheilijalle ei mikÀÀn vastoinkÀyminen.
Joku laittoi kuvaan orangin. Matkustaako siinÀ luokassa?
Seurustelusuhde "ambulanssimieheen" olisin varovainen. NÀmÀ porukat todella harrastavat vaihtareita tietyn vÀliajoin. En haluaisi juoksijatÀhdelle pahaa mieltÀ.
"Julkisuuden henkilön ei telkkarissa pidÀ nimitellÀ tuolla lailla turistiluokan ihmisiÀ. Sinun puheillasi ei ole vÀliÀ niistÀ ei kukaan piittaa. HÀn on aikuinen ihminen ja pitÀisi omata jo kÀytöstapoja. PelkkÀ kakara tuntuu olevan vielÀ."
Heh, jĂ€bĂ€ taitaa matkustaa ihan oikeesti sikaosastolla đ