Satu Taiveaho kolmannen kerran naimisiin
Kommentit (39)
Sarjarakastuja.
Vaihtanut myös asuinpaikkaa ja työpaikkaa yhtenään. Aina päässyt jonkin järjestön toiminnanjohjaksi sen jälkeen kun lakkasi olemasta kansanedustaja.
Niin, missä ne lapset?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole jo neljäs kerta ja kolmas avioerokaan ei vielä opettanut.
Ihminen voi oppia neljännestä kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole jo neljäs kerta ja kolmas avioerokaan ei vielä opettanut.
Ihminen voi oppia neljännestä kerrasta.
Eipä Satu mitään opi. Ei kaikki erot voi olla noiden miesten syitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän nyt on menettänyt uskottavuutensa jo kauan sitten.
Vähän samaa mieltä. Eikö kauneus tuossa iässä ole sivuseikka. Millainen luonne, siinä se.
Miten toiset on kihloissa jatkuvasti ja naimisissa neljättä kertaa, ku toisille tuottaa vaikeuksia löytää yhtä sopivaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten toiset on kihloissa jatkuvasti ja naimisissa neljättä kertaa, ku toisille tuottaa vaikeuksia löytää yhtä sopivaa?
Onko tuo sitten hyvä juttu? Itse olen muutaman vuoden Satua vanhempi ja toistamiseen naimisissa.
Tai ehkä se on se kahdeksas kerta kun toden sanoo. Kattellaan kauanko kestää tämänkertainen liitto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sitten hyvä juttu? Itse olen muutaman vuoden Satua vanhempi ja toistamiseen naimisissa.
Onhan se ikävää että toisille ei suoda rakkautta ja toiseen rakastutaan jatkuvasti. Säkin oot saanut rakkautta osaksi kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ikävää että toisille ei suoda rakkautta ja toiseen rakastutaan jatkuvasti. Säkin oot saanut rakkautta osaksi kaksi kertaa.
Mun eka liittoni oli väkivaltainen
Vierailija kirjoitti:
no eihän ne sopiva ole ollukkaan
Miksi pitää mennä naimisiin, miksi??
Muistaakseni Taiveaho ja Kaikkonen rakastuivat, kun molemmat olivat tahoillaan suhteessa. Taiveaho ja Tommi Partanen hakivat avioeroa. Partanen siis Taiveahon ensimmäinen aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä naimisiin, miksi??
Tai edes kihloihin, kun on vielä edellisen kanssa naimisissa?
Aikamoista pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei avioliittojen tai kihlausten määrä mitään kerro rakkaudesta. Toiset vaan ottavat heti ensimmäisen ihmisen mikä vastaan tulee ja tyytyvät siihen. Rakkaus ei myöskään kerro vielä mitään. Suhde voi olla huono, vaikka siinä olisi rakkauttakin. Itse en ainakaan kadehdi yhtään Taiveahon kaltaisia sarjaihastujia, vaikka olen ollut sinkkuna vuosikausia.
Vuonna 2023 kihlautui Tatun kanssa. Nopeat käänteet on.
Ja aina yhtä viisastuneena uusiin liittoihin, tai ainakin niin kehuskelee.
Kylläpä on lapsellinen täti.
Joko nyt asteli alttarille toisen sarjapariutujan eli toni niemisen kanssa?