Saako makaronilaatikkoon laittaa valkosipulia?
Saako? Mitä muita eksoottisia mausteita olette käyttäneet makaronilaatikkoon? Entäs jotain muuta kuin jauhelihaa?
Kommentit (76)
Sipulia EI saa laittaa. Valkosipulia kyllä.
Saat laittaa varmasti mitä ikinä haluat.
Olen tehnyt makaronilaatikon härkäpapurouheen kanssa lihan tilalla, eli "Härkistä".
Laita vaikka sipulisilppua ja porkkanaraastetta :), tekee siitä mehevämpää tai ainakin ripauksen terveellisempää, ehkä.
Valkosipulia PITÄÄ laittaa makaronilaatikkoon.
Kysy niiltä jotka aikovat syödä tekemääsi makaronilaatikkoa.
Ei saa, tulee poliisilta heti sakkoa
Mitähän toi harmaa mössö on Saarioinen makaronilaatikko ei se mitään lihaa voi olla kyllä .
Ei muuten sinut teloitetaan moukka.
Ei sitä kukaan kielläkään. Miten te pärjäätte elämässä, kun tällaisia kyselette!
Laita sipulia ja valkosipulia sika-nautaan ja paista + pekonia. Lisää suolaa, pippuria, paprikajauhetta ja vähän maustepippuria. Keitä makaroonit. Sekoita ja munamaito, johon raastat juustoa. Maista ennenkuin laitat uuniin ja tarkista suola, 175 astetta 60 minuuttia. Hyvää tulee. Muista myös Felixin ketsuppi, koska ilman sitä se olisi Pyhäinhäväistys!
Mutta sen kanssa pitää syödä suolakurkku.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän toi harmaa mössö on Saarioinen makaronilaatikko ei se mitään lihaa voi olla kyllä .
Vittux ostat ja mäkätät moukka
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan kielläkään. Miten te pärjäätte elämässä, kun tällaisia kyselette!
Eikö saa kysyä? Miksi tuhlaat sitten aikaasi täällä?
Minä laitan sekä valko- että purjosipulia ja myös juustoraastetta kerroksien väleihin ja päälle. Peruslaatikkoa (makaroni, jauheliha, munamaito) tekevät vain mielikuvituksettomat reseptien mukaan kokkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Saat laittaa varmasti mitä ikinä haluat.
Olen tehnyt makaronilaatikon härkäpapurouheen kanssa lihan tilalla, eli "Härkistä".
Laita vaikka sipulisilppua ja porkkanaraastetta :), tekee siitä mehevämpää tai ainakin ripauksen terveellisempää, ehkä.
Voi jessus
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten sinut teloitetaan moukka.
Sulle sopii pari TV sarjaa kuten toi tanskalainen nainen joka ottaa omiin käsiin muiden elämän. Punainen kypärä päässä välillä sukkahousut päässä .
Vierailija kirjoitti:
Laita sipulia ja valkosipulia sika-nautaan ja paista + pekonia. Lisää suolaa, pippuria, paprikajauhetta ja vähän maustepippuria. Keitä makaroonit. Sekoita ja munamaito, johon raastat juustoa. Maista ennenkuin laitat uuniin ja tarkista suola, 175 astetta 60 minuuttia. Hyvää tulee. Muista myös Felixin ketsuppi, koska ilman sitä se olisi Pyhäinhäväistys!
Hyi, ei pekonia makaronilaatikkoon! Tuo on se Kape Aihisen ohje, kokeilin ja eka kertaa elämässäni heitin ruoan jäteastiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sipulia EI saa laittaa. Valkosipulia kyllä.
Täh? Tottakai pitää laittaa sipuli munamaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen kanssa pitää syödä suolakurkku.
Yksi kokonainen?
Sinä saat käyttää omiin ruokiisi ihan mitä tahdot, kun itse ne syöt.