Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko deittailemani mies TYHMÄ?? ov.

Vierailija
25.05.2007 |

23v kaverista kyse:

-ei osaa tehdä kunnollista työhakemusta

-ei tiedä että uusissa kännyköissä tulee laturit mukana

-väittää että kotikaupunkinsa (joka on kunta) on KYLÄ!

-menee ja ostaa kalliin puvun ilman että kokeilee sitä kenkien kanssa! Sitten vielä housuja lyhennetään..

Mua alkaa niin kyrsimään! Eikö miehen pitäisi kuunnella/ kunnioittaa naisen mielipidettä?? Ja ihan tässä alkuvaiheessa vielä oikein olla extra-huomaavainen? Tää vähät välittää mun mielipiteestä ja väittää vaan vastaan kaikesta!

Vai onko tää kaveri vaan SIMPPELI, YKSINKERTAINEN, TYHMÄ?

Koulutus: ammattikoulu

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tajua onko joku ihminen tyhmä niin mulle tulee kyllä ekana mieleen että taidat itsekin olla aika tyhmä!

Eli jatka vaan deittailua hänen kanssa,sovitte hyvin yhteen...

Vierailija
2/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastakysymyksiä:

Onko miehellä työpaikka?

Montako kännykkää hän on elämänsä aikana ostanut?

Jos kunta jossa hän asuu on pieni, niin miksei sitä voisi sanoa kyläksi?

Ja hyvin harva mies kokeilee pukua kenkien kanssa.. miehet on miehiä.

Minusta tuntuu että ongelma on nyt sinulla eikä miehelläsi. Tunnut ärsyyntyvän helposti; johtuuko se siitä kun miehesi ei kuuntele mielipidettäsi vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä mikä noista listaamistasi asioista todistaisi sen varmasti, hmm.

Ehkä parempi esimerkki oli se kun nainen jätti miehensä tyhmyyden vuoksi, koska mies oli mm. kivenkovaan väittänyt, että spontaani on " se juttu siellä laiturin alla" . :D Se oli niiiin paras...

Vierailija
4/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kaikki mitä sun tarvitsee tietää. Se ärsyttää sua liikaa, että tuosta tulisi mitään...

Vierailija
5/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä parempi esimerkki oli se kun nainen jätti miehensä tyhmyyden vuoksi, koska mies oli mm. kivenkovaan väittänyt, että spontaani on " se juttu siellä laiturin alla" . :D Se oli niiiin paras...

Vierailija
6/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisin kyllä todella huolestuttavana. Nuo muut ovat minusta sivuseikkoja. Esimerkiksi tuossa pukujutussa olisi kyllä liikkeenkin pitänyt osata neuvoa, että lyhentämisessä pitää ottaa kengät huomioon. On aika ymmärrettävää, että tuonikäisellä miehellä ei ole rutiinia pukujen ostamisessa.

Mutta jos mies ei ota lainkaan mielipidettäsi huomioon, ei minusta seurustelua kannata jatkaa. Muistathan kuitenkin, että myös sinun on oltava valmis tekemään kompromisseja.

7/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:

Ainoa, mikä listassasi vaikuttaa tyhmältä, on se, että ei osaa tehdä työhakemusta

Vierailija
8/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se tehnyt jonkun AIVAN KAMALAN työhakemuksen, jossa oli yhteen pötköön kirjoitettu ihan täyttä paskaa.... ja mukana hymiöitä tyyliin ;) :) x) ;)..

Juu, u kyllä mua ärsyttää ihan helvetisti.. Olen tottunut erikoismiehiin enkä tämmöisiin uusavuttomiin luusereihin... Niin ja väittihän tämä herra myös vastaan ammatillisista asioista liittyen työhöni, jota MINÄ TEEN ja joka on oikeasti aika vaativaa :) Mun mielestä vaan on tyhmä ihminen jos väittelee asiasta josta ei tiedä eikä noissa em. asioissa kuuntele minua, joka tietäisin paremmin:)

ap

Vierailija
9/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukseen!!!

Vierailija
10/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olisin teille sopiva työntekijä;))...!! Ü"

Vierailija
11/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu, u kyllä mua ärsyttää ihan helvetisti.. Olen tottunut erikoismiehiin enkä tämmöisiin uusavuttomiin luusereihin... Niin ja väittihän tämä herra myös vastaan ammatillisista asioista liittyen työhöni, jota MINÄ TEEN ja joka on oikeasti aika vaativaa :) Mun mielestä vaan on tyhmä ihminen jos väittelee asiasta josta ei tiedä eikä noissa em. asioissa kuuntele minua, joka tietäisin paremmin:)

ap

Ai siitäkö asia kiikastaa ettei hän osaa arvostaa sinua tarpeeksi?

Vierailija
12/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ai siitäkö asia kiikastaa ettei hän osaa arvostaa sinua tarpeeksi?

Väittelee joka asiasta, kaikista kauheinta myös sellaisista, joissa on auttamatta väärässä. Vaikuttaa vain hieman simppeliltä kaverilta, vaikka toivoin muuta :/

ap

Vierailija
13/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, et menee lyhennetyillä housuillansa kohti kotikylää!

Vierailija
14/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyhmä ja juntti. Kaikkeahan ei voi tietää mutta jos ei osaa kysyä, että miten pitäisi tässä tilanteessa toimia, niin se kertoo jo paljon. Ja varsinki jos vielä väittelee asiantuntijan kanssa asioista mistä ei tiedä yhtään mitään.

JSTJAP = jätä se tyhmä juntti ansaitset parempaa

Vierailija
15/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on tyhmä ja juntti. Kaikkeahan ei voi tietää mutta jos ei osaa kysyä, että miten pitäisi tässä tilanteessa toimia, niin se kertoo jo paljon. Ja varsinki jos vielä väittelee asiantuntijan kanssa asioista mistä ei tiedä yhtään mitään.

JSTJAP = jätä se tyhmä juntti ansaitset parempaa

Mutta oikeesti kuuntelin huuli pyöreänä, kun tämä pässinpää väittää minulle vastaan jostain esitutkinnan/ oikeudenkäynnin vaiheista (olen oikeustieteilijä). Silloin alkoi jo kiukuttaa, että olepa nyt jo hiljaa asiasta josta et tiedä tuon taivaallista!

ap

Vierailija
16/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä, kunnes kyllästyt ja heitä pellolle.

Vierailija
17/17 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tollasen tollon pokasit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä