Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi mä en itse pysty ottamaan vakavasti sitä että ihmiset kitisee että heitä on kiusattu on tämä

Vierailija
15.08.2026 |

Koska mä näen kokoajan että nää tyypit itsekin kiusaa jatkuvasti. Jos te katsotte tätä palstaa ja yleistä keskustelua esim ni te huomaatte että kaikki uhriutuu kokoajan mut silti ne on helvetin myrkyllisii myös kokoajan. Ne valittaa kiusaamisesta mikä on lähtökohtasesti siitä johtuvaa että henkilöllä on tietyt kasvatusmallit minkä mukaan ne haukkuu sellasia kellä ei ole samoja kuin hänellä itsellään, sen lisäksi kiusaajalla on ihan törkeen alhanen itsetuntemus. Sit kun te katsotte tätä  yhteiskuntaa niin nää kaikki ihmiset on kiusaajia itse koska ne on nimenomaa näitä ihmisiä keillä on omat oppijärjestelmänsä jonka mukaan he kategorisoivat muita ja samalla heikko itsetuntemus, ne vaa esittää uhria minkä ehtii. Ne haukkuu sua täällä palstalla ja seuraavassa aloituksessa ne itkee että niitä kiusataan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan yleistä

Vierailija
2/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee epätieteellisen vertailun mammapalstan kirjoittajista, niin tulos on jotakin 85% pahantuulisia ja 15% hyväntuulisia. Joskus epäsuhta on vielä suurempi.

Patologiset jankuttajat on laskettu tuohon ensin mainittuun ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli avauksessa "hieman" selittelyn makua.

Vierailija
4/4 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme