Voisiko oikeasti suurin osa pari-kolmekymppisistä naisista seukata seitsenkymppisen äijän kanssa, kunhan vaan rahaa äijältä löytyy?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Easy money. Ei tartte edes antaa pillua kun ei niillä vehkeet enää toimi millään tasolla.
Saulilla toimi.
Nuorempana ei kiinnostanut pätkääkään vanhemmat miehet. Perustin perheen ikäiseni miehen kans ja nyt ollaan kumpikin yli 70v. Mua ei kiinnosta tuo enää tuo vanha ukko mutta siedämme toisiamme hamaan loppuun asti. Tälläinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi, jos mies on kuten vaikuttas hjallis olevan. Ja jasmine on kohta 40., ei pari-kolmekymppinen.
38 on 3-kymppinen :D
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ei kiinnostanut pätkääkään vanhemmat miehet. Perustin perheen ikäiseni miehen kans ja nyt ollaan kumpikin yli 70v. Mua ei kiinnosta tuo enää tuo vanha ukko mutta siedämme toisiamme hamaan loppuun asti. Tälläinen tarina.
Monia iäkkämpiä miehiä kiinnostavat oppineet nuoret naiset kuten tohtori Jenni Haukio ja Jasmine Harkimo.
Tietysti voi! Pinkka kunnossa ja iso suonikas housuissa niin seuraa riittää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi, jos mies on kuten vaikuttas hjallis olevan. Ja jasmine on kohta 40., ei pari-kolmekymppinen.
38 on 3-kymppinen :D
Eli 28v synnyttäjä on siis parikymppinen,no ei todellakaan!!
Saa nähdä josko Hjallis saa vielä iltatähden.Komeiden poikien lisäksi.
En osaa kuvitella itseäni intohimoisesti sängyssä isoisäni ikäisen miehen kanssa...
En edes rahan takia🤮 Sillehän on sitten ihan ammattinimikekin
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei todellakaan voisi.
Riittävän moni kuitenkin.
No höpsis, toki aina jokunen löytyy, mutta harvassa ovat. Löytyy toiseenkin suuntaan, eli nuori mies vanhukselle. Mutta heitäkin on hyvin hyvin harvassa.
Ei normaalia nuorta naista kiinnosta, kyllä nämä ovat poikkeuksia, joku isäkompleksi tai muuten opportunisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei normaalia nuorta naista kiinnosta, kyllä nämä ovat poikkeuksia, joku isäkompleksi tai muuten opportunisti.
Minua olisi kiinnostanut päästä viettämään turvallista elämää,jossa ei rahahuolia,eikä lähisuhdeväkivaltaa,tosi rankan lapsuuden jälkeen,mutta koska olen paitsi tyhmä,myös ruma ja ilkeä tarjolla oli ainoastaan reppanoita joten lopputuloksena yksinolo.Mutta mieluimmin sekin kuin...
Kyllä ikämiehet katsovat kehen luottaa,pitää olla kauneutta,älyä ja viisautta.Ja myös toisin päin.Tuskin Brigitte Macronkaan olis ketä tahansa "huolinut".
Vierailija kirjoitti:
En osaa kuvitella itseäni intohimoisesti sängyssä isoisäni ikäisen miehen kanssa...
En edes rahan takia🤮 Sillehän on sitten ihan ammattinimikekin
Sexi on aivan yliarvostettua.Itse en ole kokenut intohimoa koskaan,kenenkään kanssa, joten mieluimmin tavallinen,taloudellisesti turvattu elämä,ikämiehen kanssa, kuin reppanaripustimena toimiminen samanikäisen elätettävän kanssa.
Ei. En nuorena harkinnut edes sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos miljoonia euroja löytyy, niin moni 40-50v on kiinnostunut.
Eikä tarvitse miehellä miljoonia olla.Tosin George Cloonilla niitä on ja lähes 20v nuorempi älykäs ja kaunis vaimo.Hectorilla 16v nuorempi,myös älykäs ja lahjakas.Sauli Niinistö 29v nuorempi tohtori vaimo.Rauli Jokelin 41v nuorempi vaimo.Eicca Toppinen 17v nuorempi kihlattu.Pitää siis olla muutakin kuin hilloa.
Niin mikähän siinä oli kun ei kelvannu sen rahat? Ehkä luonteessa on jotain häikkää?