Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman voitti. Valitettavasti pakko todeta että näin kävi.

Vierailija
15.08.2026 |

Valitettavasti

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Rydman kirjoitti äidistään ”äiti oli tuhonnut itsensä tolkuttomilla määrillä vaarallisia psyykelääkkeitä”
Eipä yllätä, kun on joutunut katsomaan ja kuuntelemaan tätä me menoa.

Vierailija
42/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi voittaa aina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman ”kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.”

https://www.hs.fi/feature/art-2000008840422.html

En yhtään ihmettele, että on persuincellit ja muut pervot jaksavat täällä hehkuttaa Rydmania.

Vierailija
44/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman ”kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.”

En yhtään ihmettele, että on persuincellit ja muut pervot jaksavat täällä hehkuttaa Rydmania.

”Milja sanoo, että hänen oli ollut hankala päästä pois Rydmanin asunnosta. Rydman ei ollut fyysisesti estänyt häntä mutta oli käyttäytynyt painostavasti, ei ollut pyynnöistä huolimatta tilannut taksia ja oli ehdottanut, että he menisivät makuuhuoneeseen.

Milja sanoo, että ennen kähmimistä ja suuteluyritystä Rydman oli usein kehunut häntä ja puhunut hänelle siitä, että voisi auttaa häntä poliittisella uralla. Milja kertoo myös, että illallisilla Rydman tilasi hänelle viiniä, vaikka hän oli alle 16-vuotias.”

Vierailija
45/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2015 Rydmanista tuli kansanedustaja. Tuohon aikaan ajoittuu x:n ikävin kokemus Rydmanista.

”Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi”, x sanoo.

X:n mukaan Rydman alkoi riisua häntä.

”Lopulta asetelma oli se, että Willellä oli kaikki vaatteet päällä ja minä olin miltei alasti. Se oli enemmän ahdistelua kuin yhteiseen haluun perustuvaa toimintaa. Oli todella pelottavaa olla hänen kotonaan.”

X on kuvannut tapahtumia myös päiväkirjoissaan, jotka HS on nähnyt. Hänen ystävänsä vahvistaa HS:lle kuulleensa x:ltä aikanaan kasvoille läpsäisystä, lutkaksi kutsumisesta ja juomiseen painostamisesta.

X kertoo kysyneensä Rydmanilta, miksi tämä haluaa tehdä ”tällaisia asioita”.

”Wille vastasi, että ’valta’.”

Tämmöinen ministeri Suomessa.....

Vierailija
46/68 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous kärsii kun kampaviinereiden myynti laskee. Enää ei pidetä 150 henkilön johtoryhmän palavereja joissa keskustellaan golf tasoituksesta veronmaksajien piikkiin

Vierailija
47/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavsti rahaa ei enää ole edellisen hallituksen jäljiltä.

Huh

Vierailija
48/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöjen vaativat asiantuntijat useimmiten naiset hävisivät tässä eniten

Vierailija
49/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmanista tulee pääministeri!

Sopivampi puutarhatontuksi jonkun maajussi lantatunkiolle,

Sulla taitaa olla omat puutarhatonttusi  🤣

Vierailija
51/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestöjen vaativat asiantuntijat useimmiten naiset hävisivät tässä eniten

Iso tappio

Vierailija
52/68 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi voitti ensimmäisen kerran pitkään aikaan. Tästä on hyvä jatkaa sulle, mulle, itelle, hyväveli ja -sisko -jakojärjestelmän romuttamista. Verottomilla ja tuetuilla rinnakkaistodellisuuksille ei ole enää sijaa. Töihin siitä palkkioita nauttimasta.

Lähinnä taitaa nämä "säästetyt" summat valua Rydmanin ja kumppanien taskuun.

Vierailija
53/68 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta

Vierailija
54/68 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla nyt vaativat astiantuntijat palkataan syömään kampaviinereitä palaverihin, kertokaapa se!

Vierailija
55/68 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille tuli, näki ja voitti!

Wille 6, wokesekot 0

Hyvin valitettavaa

Vierailija
56/68 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille tuli, näki ja voitti!

Wille 6, wokesekot 0

Hyvä, että edes yksi tekee. Kaikki muut 199 vain puhuvat ja selittelevät koko hallituskauden.

Vierailija
57/68 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili ei voita koskaan. 

Tämä ketju on Rydmanista.

Miksi aloit jauhaa pedofiili "profeetta" Muhammadista?

Vierailija
58/68 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto

Vierailija
59/68 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto mikä voitto

Vierailija
60/68 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman servasi naiset. Älykäs mies on usein vihattu naisten keskuudessa kun eivät saa mitään otetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan