Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun öisin asennossa, jossa kipeytän olkapääni

Vierailija
15.08.2026 |

Mitä ihmettä voin tehdä. Herään joka yö tässä asennossa: käsivarret ojennettuna vartalon jatkeeksi, kyynärpäät koukistettuna, sormenpäät koskettavat olkapäitä. Olen täysin jäykistynyt tähän asentoon ja käsivarsia ja hartioita särkee. Miksi ihmeessä nukun yhtäkkiä näin? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten sama, paitsi että ala/ristiselkään koskee. Ilmeisesti kääntynyt unissani väärään asentoon.

Kerroin joskus, et heräsin yöllä selkäkipuihin; ennen heräämistä näin unta, että mulle kasvoi häntä! :) .... Häntäluun kipu.

Mielelläni en haluaisi syödä särkylääkkeitä, mutta jos muu ei auta niin.

Oletan tietysti, ettei alkolla ole osuutta asiaan. ia. nukun joskus hönössä aivan tukkina; pääseepähän kivuista vähäksi aikaa eroon. Tosin unet tulee sitten vasta myöhemmin (ja kertoimella).

Sellanen termi on kuin "Saturday night palsy", tarkoittaa yl. sitä, et kännissä nukahtaa käden päälle, mutta voihan sitä sattua selvinpäinkin.

Vierailija
2/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nukkumaa sängyn päätyyn, ettei käsiä saa ojennettua. Sängyn pääty vasten seinää, jos sängyssä ei ole päätylaitaa. Treenaa olkanivelten liikkuvuutta, jos ongelma löytyykin sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä koko käden pituuteen vaikka kinesioteippiä kyynärpään puolelle, että koukistaminen ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän