Mitä aiot tehdä tänään?
Kommentit (41)
Odotan että kipulääkkeet alkavat vaikuttaa ja lähden sitten kiertelemään peräkonttikirppikselle.
Olen mahdollisimman paljon tekemättä mitään. Illalla veli tiputtaa koiransa mulle, kun lupasin viedä sen huomenna koiranäyttelyyn, joten illalla lenkki ja touhuilua koirulin kanssa. Ehkä tassu- ja mahanaluspesu, vähän kampailua.
Lähdemme muutaman tunnin kuluttua ajamaan mökille. Meillä on kahden viikon loma. Mies kiukuttelee ja ahdistuu joka asiasta, joten pakenin Vauva-palstalle etsien nasevia, humoristisia kommentteja. Ne saavat aina nauramaan.
Löytyi hyvä mustikkapaikka ja ajattelin mennä sen tyhjentämään, mutta täällä sataa.
Vierailija kirjoitti:
Pestä pyykkiä. V*ttuilla puolisolleni (hän on syyllinen huonoihin yöuniini). Ja toivottavasti myös nukkua päiväunet, jonka jälkeen olisin ehkä vähemmän v*ttumainen akka.
Omat huoneet nukkumiseen. Problem solved.
Fiestaa ja Joyridea, jos ei tuu muutoksia 😎
Prismaan tästä piakkoin lähden, kirjoitin just kauppalistan valmiiksi. Koneellinen tai kaksi on pestävä pyykkiäkin tänään. Kukahan meillä viitsisi imuroida ja pyyhkiä pölyjä?
Aloitus kielii siitä että ihmisillä on vapaa tahto.
Piti lähteä sukulaisten kanssa grillailemaan. No en lähtenyt; törkeä virus sitten valitsi just minut ja flunssan kourissa olen. Ottaa päähän. Edellisestä taudista onkin jo useita vuosia. Ei auta kuin lueskella, tehdä palapeliä ja loikoilla. Onneksi on kissatohtoreita tässä ympärillä lohduttamassa ja hoitamassa. On niillä ihme vaisto tietää milloin ei palvelija ole kunnossa.
Sade päivä,en näköjään tee yhtään mitään
Kotihommia tässä aamulla. Sitten kävellen asioille kaupungille ja varmaan samalla kahvittelua siellä. Myöhemmin tänään olemme menossa porukalla julkiseen saunaan. Ilta sitten kotosalla.
Tässä aamukahvilla vasta. Miesystävä tulee puolen päivän aikaan luokseni. Käydään ostoksilla, laitetaan ruokaa ja vietetään aikaa. Illan hän varmaan katsoo urheilua. Minä katson omaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sitä kun saan olutta, jukulauta on se pitkä aika odotta, no kohta lähden kauppaan.
ysiltäkö saa?
miksi et osta kerralla enemmän? olis aina kaljaa
Aamulla pitää laskea kolikot ja panttitölkit , en ole miljönääri.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kielii siitä että ihmisillä on vapaa tahto.
Joo ja kaikilla jotain puuhaa hienoa.
Pyykinpesukone just linkoaa, joten kohta ripustan pyykit. Juon lonkeroa, poltan tupakkaa. Käyn tekemässä parin tunnin siivouskeikan, sitten himaan, suihkuun, vaatteet, meikkiä ja koiran kanssa lenkille.
Loppuillan poltan pilveä ja nauran frendien kanssa. Ehkä pelataan korttia.
Tekis mieli käysä sushibufffetissa kun tuolla olibsiitä puhe
Vierailija kirjoitti:
Pyykinpesukone just linkoaa, joten kohta ripustan pyykit. Juon lonkeroa, poltan tupakkaa. Käyn tekemässä parin tunnin siivouskeikan, sitten himaan, suihkuun, vaatteet, meikkiä ja koiran kanssa lenkille.
Loppuillan poltan pilveä ja nauran frendien kanssa. Ehkä pelataan korttia.
Jaatko huumepötkyn niinkuin elokuvissa tehdään, eli savut ja sätkä kiertää ringissä.
Onnea synttärisankarille! Hae vain kaupasta jotain hyvää, syntymäpäivänä saa hemmotella itseään.