Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleinesta: Onko missään sanottu, miksi heti on oletettu, että lapsi on kaapattu hotellihuoneesta?

Vierailija
25.05.2007 |

Kun kaikkein luonnollisin selityshän olisi juuri se, että lapsi on itsekseen lähtenyt hotellihuoneesta etsimään vanhempiaan ja sitten tällä matkalla on tapahtunut jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin eivät kai ole julkisuuteen kertoneet?

Vierailija
2/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huoneesta löydetty jotain jälkiä tms? Kun jotenkin haluasi uskoa, ettei ketään tulla kaappaamaan huoneesta.

Terv. Viikon päästä 3-vuotiaan tytön kanssa matkalle lähtevä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä todella ajattelematonta jättää pieniä lapsia yksin johonkin hotellihuoneeseen, tai mihinkään muuallekkaan!!! Eikö todella näillä vanhemmilla järki edes käynyt lähelläkään päätä. Nyt ovat surkeina ja pieni tytöntyllerö ties missä rosvolaumassa. Että tarvitseekin aina tapahtua tällaistä, ennenkuin ajatellaan loppuun asti. Mitä tästä opimme...Vierailija:

Vierailija
4/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tietenkään lapsia jättäisi yksin hotellihuoneeseen, mutta joskus etelänlomalla esim. uima-altaalla ollessa lapset (8 ja 4) ovat kahdestaan lähteneet ostamaan jäätelöt hotellin uima-allaskioskilta/allasbaarista. Siis sillä tavalla, että on ollut pieni hetki, että en ole heitä nähnyt. Tai jossain laivan buffetissa hakeneet kahdestaan jälkkäriä. Kyllähän näitä paikkoja on, missä jotain olisi voinut sattua, yhdellä jos toisellakin, niitä ei vaan aina tajuakaan. Kyllä tämän tapauksen jälkeen on pakko olla tarkempi, mikä on tosi ikävää, koska noi jutut on aina olleet just niitä loman pieniä, kivoja juttuja lapsille.

Vierailija
5/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan samaa kuin ap. Minusta kaikista ensimmäinen mieleen tuleva selitys olisi: Tyttö on herännyt ja lähtenyt etsimään vanhempiaan. Jos hotelli on ollut meren rannalla, tyttö onkin keksinyt mennä uimaan. Ja hukkunut mereen.

Vierailija
6/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelelivät mua, kun mä päivittelin tätä tapaa. " No eihän aikuiset pääsisi mihinkään illalla" sain vastaukseksi. Olen ihan pöyristynyt. Mä en voisi jättää omiani, en ikinä. Ne heräilee ja menisivät ihan paniikkiin, jos olisivat yksin. Tai lähtisivät harhailemaan. Lastenhoitajia olisi ollut tarjolla tässä hotellissa 5e tunti, mutta lääkärivanhemmat eivät raaskineet...ja tääällä lääkärit tienaa ihan järjettömästi.

No, eivätköhän he syytä itseään iahn tarpeeksi...

Vierailija
7/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli ainakin osin jäänyt Maddyn tapaus varmasti mieleen, sillä ravintola oli vielä puolilta öin täynnä itkeviä ja kiukuttelevia taaperoita (alle 2,5-vuotiaita)... Isompia lapsia oli vähemmän, varmaan sitten nukkuivat huoneessaan? Ja aikuisia niin paljon, että todella monen lapset olivat takuulla keskenään. Päivällä en lapsettomia pareja nähnyt yhtään!

Mutta alkuperäiseen ajatukseen. Mulle tuli ihan ekana (no ok, seuraavana päivänä) mieleen, että juttu on järjetetty. Maddy on jonkun tutun " kaappaama" ja palautuu aikanaan vanhemmilleen, kun löytöpalkkio on tarpeeksi suuri. Miksi kukaan muuten olisi jättänyt parivuotiaat kaappaamatta? Miksi kukaan ei huomannut mitään? Miksi ovi ei lukossa? jne. jne. Ja ennen kaikkea miksi tapaus on saanut näin paljon julkisuutta ja näin nopeasti ja tehokkaasti!!! Lapsia napataan Euroopassakin viikottain, jos ei päivittäin ja luetaanko tällaisia otsikoita ja luvataanko tällaisia palkkioita???

Vierailija
8/8 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kaikki aika hyvin jo tiedä minkänäköinen tyttö on kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä