Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisiä mielipiteitä. Jättäisitkö häät väliin vai tulisitko

Vierailija
25.05.2007 |

jos saisit kutsun koko perheelle ja häät olisivat morsiamen kotipaikkakunnalla jonne on matkaa vajaa 500 km? Matkan saisi tehdä omin neuvoin tai järjestämme kuljetuksen junalla tai linja-autolla mikäli tarvetta. Yöpymisen järjestämme myös. Onko matka liian pitkä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitsisi ede kuljetusta järjestää, itsekkin pääsisin

Vierailija
2/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähtisin. Vähän riippuu myös siitä kuka on kutsun lähettäjä. Meille tuli kutsu mieheni entisen työkaverin häihin 500km päähän. Mä en ollut ikinä nähnytkään kyseistä tyyppiä eikä mieskään tämän morsianta. Silloin jätettiin väliin, olin kyllä myöskin viimesilläni esikoisen odotuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset olisivat jo sen verran isoja, että jaksavat noin pitkän matkan matkustaa, lähtisimme.

Vierailija
4/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni av-läinen ei ehkä tulisi, kun heillä on liikaakin hääkutsuja koko ajan. Minä en ole ollut häissä kuin viimeksi omissani vuonna 1999.

Vierailija
5/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, sisko, mummo tai täti. Kaukaisempien sukulaisten en.

Vierailija
6/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yöpyä sitten missä yöpyvätkin. Semmoiset häät olisin kyllä jättänyt väliin, ellei olisi ollut ihan pakko mennä.

Vierailija
7/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse tosi hyvästä kaverista tai sukulaisesta, niin sitten yritän järkätä aikaa. Matka ei ole este, ei edes omakustanteisen majoituksen hankkiminen eikä sekään vaikuta vaikka lapsia ei olisi kutsuttu.

Huomaan että aiotte kovasti panostaa vieraiden saapumiseen, joten mitä nuo bussikyydit käytönnössä tarkoittaa? Maksatteko matkaliput vai onko joku kimppakyyti, ja onko silloin linja-autollinen vieraita matkan varrelta?

Vierailija
8/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä Rovaniemelle. Eikä majoitusta tai matkoja maksettu. Puolisoni ei jaksanut lähteä aveciksi ystäväni häihin niin kauas. Etenkin kun oli talvella eikä viikonlopun ylittävää lomaa ollut.

Vierailija
9/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, jos matka alkaisi olla lähemmäs 1000 km niin sitten alkaisi jo vaikuttaa. 500 km on kuitenkin päivämatka. Meillä on sen verran matkaa mummolaankin. Eikä tosiaan odotettaisi mitään kuljetuksia, yöpymismahdollisuus tosin pitäisi olla järjestettynä (mutta sekin maksettaisiin totta kai itse).

Vierailija
10/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla omalla autolla, maksaisimme sitten vaikka yksittäisiä lippuja. ap

Vierailija
11/11 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli aikoinaan osa pitkän matkan takaa, mutta emme kustantaneet matkoja tai yöpymisiä. Minusta se on vieraiden asia, enkä itse sellaista odottaisi, mutta tosi reilua teiltä!