Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun vanhemmat on jaksaneet kuunnella mun musiikkeja päivästä toiseen

Vierailija
14.08.2026 |

Itse en meinaa jaksaa oman nuorison nykymusiikki renkutuksia millään. Ihan kamalaa ininää ja korviin käy, vaikka en varmasti joudu kestämään niin usein kuin vanhempani aikoinaan. Hattua saa nostaa, ettei koskaan tullut sanomista. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei teillä ole kuulokkeita? Itsekin sain jo ysärillä kuulokkeet joululahjaksi. Ei todellakaan jaksaneet mun musaa kuunnella.

Vierailija
2/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki kuuluu jakaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei teillä ole kuulokkeita? Itsekin sain jo ysärillä kuulokkeet joululahjaksi. Ei todellakaan jaksaneet mun musaa kuunnella.

On meillä, siksi sanoinkin, etten joudu niin paljoa kuunteleen kuin vanhempani. Eivät aina niitä käytä, syystä jostain. Mulla ei ysärillä ollut. Oli kannettava cd-soitin, mutta en mä sitä kotona käyttänyt. 

Vierailija
4/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki kuuluu jakaa

Joo, hyvä musiikki. Tätä nykypaskaa ei tarvis jakaa. :D

Vierailija
5/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meillä, siksi sanoinkin, etten joudu niin paljoa kuunteleen kuin vanhempani. Eivät aina niitä käytä, syystä jostain. Mulla ei ysärillä ollut. Oli kannettava cd-soitin, mutta en mä sitä kotona käyttänyt. 

Okei, mulla oli kevyet vaahtomuovikuulokkeet kannettavaan soittimeen ja kunnon isot kuulokkeet kotona kuunteluun. Mun siis piti pelatessakin pitää niitä, ei meillä jaksettu mitään Marion maailmoita kuunnella. 

Vierailija
6/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mulla oli kevyet vaahtomuovikuulokkeet kannettavaan soittimeen ja kunnon isot kuulokkeet kotona kuunteluun. Mun siis piti pelatessakin pitää niitä, ei meillä jaksettu mitään Marion maailmoita kuunnella. 

Nyt mä ihmettelen vielä enemmän mun porukoiden sietokykyä. 

Vierailija
7/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon otti korviin joutua nuorena kuuntelemaan sitä vanhempien iskelmähumppaa kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä