Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko millaista kerrata eskari vai tuplata ekaluokka, puolesta ja vastaan?

Vierailija
25.05.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nollaluokalle, jos sellainen teiltäpäin löytyy.

Vierailija
2/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ajatella niin, että mahdollisen terapian (toiminta-, puhe tm. mistä teillä nyt onkaan kyse) ja avustajan kanssa ekan suorittaminen olisikin mahdollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumaailma on niin erilainen eskariin verrattuna.

Eskarissa voi harjoitella koulutaitoja tutussa ympäristössä tuttujen ohjaajien kanssa.

Vierailija
4/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas on kouluvalmiudet olemassa, niin sitten mahdollisuus ekaan luokkaan on olemassa.

Vierailija
5/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaskin kolmannella luokalla tulee vaikeuksia, saa puheterapiaa ....

Vierailija
6/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin eskaria, ihan jo sen takia, että olisi lapselle vähän erilaista, ja sen takia, ettei lasta kiusattaisi, kun uuden eskarin lapset ei tietäisi, että joutuu käymään eskarin uudelleen.

Vierailija
7/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollenkaan lapsia? Itse en missään nimessä vaihtaisi eskaria, lapsi ei todellakaan tarvii muutoksia. On parempi et samas paikas mis olikin, osa kavereista kuitenkin pysyy samana ja henkilökunta.

Minä myös tuplauttaisin eskarin. Ois parempi sit et koulussa seuraa luokalta toiselle kaverien mukana.

Ja vielä semmonen juttu nro 10, et eskari-ikäiset lapset ei kyllä vielä kiusaa toisia lapsia tommosilla asioilla.

Minusta kuulostaa sille, et sinulla ei ole lapsia tai jos on niin ihan pieniä vielä.

Vierailija
8/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tiedän, että tällaisissa tapauksissa lasta ON kiusattu. Meillä kyllä tuo eskari on koulun yhteydessä, ehkä on eri asia, jos on päiväkodissa. Mietipä lapsen kannalta asiaa, että joutuu käymään saman eskarin kahteen kertaan, ja samalla nähdä, kun ne vanhat eskarikaverit on jo koululaisia. Eskari-ikäiselle tuo koulu on kuitenkin se tosi ISO juttu, ja on todella kurjaa nähdä, että ne kaikki vanhat eskaritutut on jo isoja koululaisia, ja itse vielä " vaan" eskarilainen -toista kertaa vielä! Ja takuulla siitä saa niiltä kuulla... Ja jos ei vielä tuonikäisenä varsinaisesti kiusata, niin niiden samojen lasten kanssa kulkee kuitenkin sen koko koulutien todennäköisesti, ja kyllä ne lapset muistaa, että XX on se, joka joutui tuplaamaan eskarin... t. 10

Vierailija
9/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää ettei eskarin opet saa noin pieniä lapsia kuriin ja opetettua hyviä tapoja. Joka paikassa ei ole tommosta. Ehkäpä teidän itse kannattaisi vaihtaa eskaria

Vierailija
10/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän pitäisi valita niin laittaisin eskarin uudelleen. Saanko kysyä onko lapsi loppuvuodesta syntynyt ?

t. eskarilaisen äiti

Vierailija
11/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tuplannut eskarin, koska en ollut koulukypsä. ja mukava oli olla samassa porukassa ala-asteaika.

Vierailija
12/12 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla nyt kuule aika huono itsetunto ja katkeruutta matkassa aimo annos.

Eskari ikäisiin pystyy vielä vaikuttamaan todella tehokkasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi