Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada rautainen itsetunto?

Vierailija
14.08.2026 |

Kuten facebookin mammoilla jotka katsoo olevansa muiden yläpuolella lapsineen? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsellenikin sellaisen. Voikohan sitä itsetuntoa kouluttaa taikka kasvattaa. Vai pitääkö tilata Temusta? Paljonkohan tulee tullimaksuja päälle?

Vierailija
2/5 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole rautainen itsetunto, jos pitää uskotella itselleen olevansa muiden yläpuolella. Se on nimenomaan heikko itsetunto. Hyvällä itsetunnolla varustettuja ei kiinnosta kettuakaan, ovatko jossain kuvitellulla ylä- tai alapuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole rautainen itsetunto, jos pitää uskotella itselleen olevansa muiden yläpuolella. Se on nimenomaan heikko itsetunto. Hyvällä itsetunnolla varustettuja ei kiinnosta kettuakaan, ovatko jossain kuvitellulla ylä- tai alapuolella. 

He sanoivat että ovat parempia kuin minä koska en ole yhdenkään lapsen äiti. 

Vierailija
4/5 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaisesta en tiedä, mut se vaan tulee, iän myötä. Se omanarvontunto.

Tiedostan kyllä, et me ollaan aika rasittavia ihmisiä. Senpä takia joskus on kiva jutella baarissa nuorten kanssa - ovat niin "välittömiä". 

Tosin jotkut jo nuorena ylimielisiä (niinkuin täälläkin); sanon, et kyllä se elämä kouluttaa sinut, niinkuin minutkin.

Vierailija
5/5 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä rautaisesta, mutta jos uskaltaa rehellisesti katsoa heikkouksiaankin, hyväksyä ne ja ymmärtää, että niistä huolimatta on arvoa ihmisenä - ainakaan kukaan ei enää oikein pysty hyökkäämään niiden heikkouksien kimppuun. Joku voi yrittää polkea niistä maanrakoon, mutta itse voi vain rauhallisesti todeta, että niin, kyllä, sellaisiakin puolia mussa on. Ja siitä huolimatta olen arvokas ja mulla on oikeus olla olemassa. Että omaa olemassaoloaan ei tarvitse ansaita virheettömyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi