Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näet tulevaisuuden Suomen

Vierailija
14.08.2026 |

Itse koen niin et jos me ei nyt pidetä kiinni esim.omasta arvomaailmasta niin tää peli on pelattu.

Me ollaan piskuinen maa ja meidän tulee puolustaa tätä, yhdessä.

Nyt katson tilannetta niin tuntuu et on aivan kuin hyysäämistä, ei ehkä tunnisteta vaaroja.

Ihan jo tämä meidän uskonto. Kyllä me kansana saamme siihen luottaa ja turvata, uskoa ja elää sen mukaan.Siihen meidän ei tule alistua miten sitäkin yritetään painaa alas.

Meillä on oma arvomaailma, miksi emme pitäisi siitä kiinni.

Meillä on arvomaailma jossa on tasa- arvo.Kaikilla sitä ei omassa uskonnossa ole.Haluatko sinä semmosta päästää vallalle.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo myöntänyt tappion. Naiset ovat vallassa ja Suomi toimii naisten tahdon mukaan. 

Tiesitkö että sinullekin tekisi hyvää vaikka jutella jonkun kanssa noista tunteista naisia kohtaan. Ammattilaiselle tai sellaiselle miehelle joka on vähän kasvanut enemmän ihmisenä.

Totuus on jollekin liian kova pala nieltäväksi. 

Siksi ehdotinkin että menee juttelemaan, se voisi vähän laskea noita suojamuureja.

Jälleen vastuu työnnetään sen jo-nujerretun käsiin. Kun ei itse viitsi. Mutta suomalainen on suomalainen.

Vierailija
42/42 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomea hehkutetaan suurvaltana koko maailmassa sen lehdistössä ja presidenttiä myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla