Millainen fiktiivinen hahmo sua kiinnostaa eniten kirjoissa, sarjoissa ja elokuvissa?
Millaiset hahmot herättävät halun lukea kirja tai katsoa leffa?
Kommentit (8)
Epätavalliset naishahmot, esim. nunnat, yksinäiset ja erakkonaiset, mielisairaat tai mielisairaina pidetyt naishahmot, noidat tai noitina pidetyt naishahmot.
Nunnaluostariin sijoittuvia tarinoita on harmillisen vähän.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joku näistä. Komedia, komea mies ja nainen päätyvät romanssiin, agentti, rauha mutta toisaalta toiminta, hyvä juoni.
Kaikki kiinnostavat tatinat syntyvät ihmisestä joka on konfliktissa itsensä kanssa.
Särmikkäät, mutta ystävälliset naiset ja miehet. Puolensa pitävät ja suorasanaiset.
Joku kuin minä, mutta sellainen minkälainen minä itse haluaisin olla.
Nykyleffat ainakin, mokaavat tämän illuusion toteuttamisessa aivan kokonaan - saan vain ohjeistuksia mitä minun pitäisi muka olla heidän mukaansa ja heidän visionsa minun olemassaololleni saavat minut pukettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kiinnostavat tatinat syntyvät ihmisestä joka on konfliktissa itsensä kanssa.
Jos teet antiikin sankareista itsensä kanssa kamppailevia itkupillejä, saat woke-kaanonia.
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä. Komedia, komea mies ja nainen päätyvät romanssiin, agentti, rauha mutta toisaalta toiminta, hyvä juoni.
He tapasivat ja rakasttuivat mutta perheet vastustavat……..
Historiallinen fiktio on kiinnostavaa. Siis historialliset henkilöt fiktiivisinä hahmoina.