Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran Lidlissä

Vierailija
13.08.2026 |

Järkytys oli kova. Asiakkaista paistoi köyhyys ja yleinen epätoivo. Monella ostokset pelkkää kaljaa ja makkaraa. Punakat kasvot ja hapitus resupetteri.

Ei kiitos, kai se vaan tarvi kerran elämässä kokea.

M41

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinalle haisevan kanta-asiakkaan vuodatus, niiskistä. 

Vierailija
2/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän lidlissä ole peilejä seinillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Lidl sellainen weetee porukan kauppa. Itse joudun käymään kun olen pohjasakkaa.

Vierailija
4/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa 1 kahvipapupussin alle 12€ cittarissa yli 20€ ja maussa ei juuri eroa ole.

Vierailija
5/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on halvin kuitenkin. Köyhyys ei ole häpeä, se on katastrofi

Vierailija
6/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä olen rikas ja porchella kaarran Lidliin oikein mielelläni. Ihan paras kauppa, kun ei tarvitse kävellä kilometritolkulla valikoimassa jotain mauttomille ja hajuttomille ihmisille tarkoitettua höttöä. Lidlistä saa parhaimmat raaka-aineet parhaaseen hintaan. Ja mikä tärkeintä: Lidlissä ei tarvitse kuunnella paskaa musiikkia.

Vierailija
7/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidl olekaan paremman väen kauppa. Siellä asioi vain duunarirahvas sekä muu alempi kasti. Köyhät sekä pieneläkeläisetkin. Yksinhuoltajat. FYI FAN !

Vierailija
8/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käynyt koska muuten tietäisit Lidlin asiakaskunnan koostuvan suurelta osin maamuista.

Vierailija
9/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes voisi kuvitella meneväni Lidlliin. Mitä naapuritkin sanoisi ja supisisi jos kantaisin jotain Lidl muovikasseja🤣

Vierailija
10/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Saksassa Lidl on tunnettu siitä, että vihannekset ja hedelmät ovat tuoreita - tuoreempia kuin monissa kalleimmissa kaupoissa - koska menekki on suuri. Kahvi on myös edullista ja hyvää. Mitenkään Lidl:stä ei paista se, että olisi köyhien kauppa. Mutta joo, suomalaiset ovatkin aina olleet snobeja, ainakin puheissaan. 

Vierailija
11/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Saksassa Lidl on tunnettu siitä, että vihannekset ja hedelmät ovat tuoreita - tuoreempia kuin monissa kalleimmissa kaupoissa - koska menekki on suuri. Kahvi on myös edullista ja hyvää. Mitenkään Lidl:stä ei paista se, että olisi köyhien kauppa. Mutta joo, suomalaiset ovatkin aina olleet snobeja, ainakin puheissaan. 

Saksassa Lidl on juuri pulsujen kauppa.

Vierailija
12/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö siellä aamulla juuri kun kaljanmyynti alkoi? Kaikki deekut käy silloin hakemassa päivän ekat kaljat, olisit mennyt myöhemmin niin olisit nähnyt ihan samat ihmiset kun käy S- ja K-kaupoissa.

Vierailija
13/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoreimmat kasvikset, aina. 

Vierailija
14/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kyllä olen rikas ja porchella kaarran Lidliin oikein mielelläni. Ihan paras kauppa, kun ei tarvitse kävellä kilometritolkulla valikoimassa jotain mauttomille ja hajuttomille ihmisille tarkoitettua höttöä. Lidlistä saa parhaimmat raaka-aineet parhaaseen hintaan. Ja mikä tärkeintä: Lidlissä ei tarvitse kuunnella paskaa musiikkia.

Porsche-automerkeissä on kyllä s.

🤣🤣🤣

Vierailija
15/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes voisi kuvitella meneväni Lidlliin. Mitä naapuritkin sanoisi ja supisisi jos kantaisin jotain Lidl muovikasseja🤣

Kanna ostokset kotiin City-Marketin kassissa

Vierailija
16/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin Lidlistä. Ihanan pieni kauppa. Samaa tuotetta eri firmojen pusseissa ei ole hyllykaupalla. Ei tarvise kävellä 300 metriä, jos huomaa unohtaneensa ostaa kermaviilin. Eniten tykkään Lidlissä kasviksista.

Vierailija
17/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kassa käytössä ja somaliperhe edessä ostaa koko kaupan tyhjäksi.

Vierailija
18/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kassa käytössä ja somaliperhe edessä ostaa koko kaupan tyhjäksi.

siellä on pikakassoja, et ole siis ikinä käynyt

Vierailija
19/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et käynyt koska muuten tietäisit Lidlin asiakaskunnan koostuvan suurelta osin maamuista.

Kävin Keuruun lidlissä eikä ollut yhtään maammua.

Vierailija
20/28 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porsche-automerkeissä on kyllä s.

🤣🤣🤣

Mutta hänellä on se Porche, se on eri auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi