Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Vornanen ei eroa kuten lupasi?

Vierailija
13.08.2026 |

Miksei kukaan vaadi häntä vastuuseen sanomisistaan? Miksi mediakin on hiljaa? Onko teidän mielestä oikein että hän yrittää vitkutella itselleen ansaitsematonta eläkettä eduskunnasta, veronmaksajien laskuun? Sekin raha on pois sitä enemmän tarvitsevilta. 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Vornas-rotta elää meidän kaikkien laskuun 

Nostaa Nasima Razmyarki palkkaa eduskunnasta. 

Vornanen ei sentään vastustanu rajalakia.

Vierailija
22/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillotolpassa kiinni hinnalla millä hyvänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanoi että pyytää eroa kunhan asia tutkittu. Sitten sanoi että pyytää eroa kunhan on saanut tuomion. Sitten valitti tuomiosta ja sano että pyytää eroa kunhan tuomio on lainvoimainen. Nyt tuomio on lainvoimainen eikä korkein oikeus myöntänyt valituslupaa. Mitä tämä ROTTA oikein vielä odottaa? 

Eduskunta kauden loppua,jonka jälkeen hän voi jäädä sopeutumis eläkkeelle, eläkeikään asti. Normi persu  

Vierailija
24/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persun prototyyppi

Mä luulen et sä oot niin kujalla sivistyssanoista et tarkotit oikeesti stereotyyppiä.

Veikko Vennamo oli persun prototyyppi.

Vierailija
25/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itekin ihmetellyt miksi tästä ei nouse kohua? Persut 

Koska persut on rikollisia eivätkä ikinä työllisty sopeutumisrahan loputtua. Sehän on määräaikainen. Mihin tuo vornasporsaskaan pääsisi, ei edes vartijaksi rikosrekisterillä.

Lihapäähän iski persutyypillinen ahneus: eletään verorahalla ja loisitaan.

Vierailija
26/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joskus kansanedustaja tai ministeri lupauksia pitänyt?

Vierailija
27/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska persut on rikollisia eivätkä ikinä työllisty sopeutumisrahan loputtua. Sehän on määräaikainen. Mihin tuo vornasporsaskaan pääsisi, ei edes vartijaksi rikosrekisterillä.

Opettele suomen kieltä sen verran vammanen et tajuat mitä eroa on lauseella ku on harkita-sana predikaatin edessä.

Vierailija
28/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen on pöhkö peruspersu.

Vierailija
29/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan eduskuntalainen itse eroa koska tulot on niin massiiviset. Etuuksia ja palkka satelee ja kaikki matkustaminen on ilmaista ja taksit, junat, lennot,  on ilmaisia... ruokaa saa  ilmaiseksi päivittäin, asumiseen saa  tukea ja rahasta ei ole pulaa. Raha on syynä ettei ne lähde.  

Vierailija
30/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli vain vaalilupaus, asia on erotettu asiayhteydestä, en minä sitä tarkoittanut, se on nyt vaan käännetty näin, tämä nyt vain on eri asia

Vierailija
31/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehti mies olisi eronnut heti tapahtuneen jälkeen eikä alkanut vikistä ja vängätä. 

Ei tuommosesta rehtiydestä kukaan palkitse mitenkään. 

En mä ainakaan eroais jos oisin Vornanen. Mitä se mua hyödyttäis.

No olisi sitten sanonut suoraan alusta astu että ei hae eroa koska haluaa rottailla veronmaksajien rahoilla ja olla työtön sosiaalipummi. Vai eikö ollut selkärankaa myöntää totuutta? 

Vierailija
32/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä on kyse. Ketkä tämän läskipään äänesti eduskuntaan? Saisivat maksaa hänen elättämisensä nyt. Kun äijä näköjään työkyvytön sosiaalipummi. 

Vierailija
33/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massimies.

Vierailija
34/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on valehteleva rotta ja Persu, siksi 

Vierailija
35/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse eroamalla menettää ison tukun riihikuivaa paperirahaa. Kyllähän te tiedätte, millaista on kun rahaa tulee tekemättä mitään

Vierailija
36/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehti mies olisi eronnut heti tapahtuneen jälkeen eikä alkanut vikistä ja vängätä. 

No olisi sitten sanonut suoraan alusta astu että ei hae eroa koska haluaa rottailla veronmaksajien rahoilla ja olla työtön sosiaalipummi. Vai eikö ollut selkärankaa myöntää totuutta? 

Vtun vammanen ku se sano sanatarkasti et se harkitsee eroavansa. Se harkitsi eroavansa ja tuli päätökseen ettei eroa.

Vierailija
37/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele suomen kieltä sen verran vammanen et tajuat mitä eroa on lauseella ku on harkita-sana predikaatin edessä.

Se on suomenkieltä ja vammainen🤣ja kun et tajua.

Vierailija
38/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornanen ei kelpaa enää   poliisiksi  mutta persuedustajaksi  kelpaa.

Vierailija
39/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo olisi ollut rehellisempää. Olisi sanonut suoraan että se on helpompaa minulle että elän sossupummina niin aion sitten elää sossupummina muiden laskuun. Kun ensin olen suuttunut ja ammuskellut kun pikkutytöt antoi pakit. 

Vierailija
40/54 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtun vammanen ku se sano sanatarkasti et se harkitsee eroavansa. Se harkitsi eroavansa ja tuli päätökseen ettei eroa.

Älä lässytä siellä. Se johti tarkoituksella muita harhaan ja vältteli vastuuta. Nyt yrittää vaan keksiä selityksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä