Kannattaako kuolinpesän asuntoa tyhjentäessä ottaa säilykkeet, mausteet ja särkylääkkeet itselle? Jos ovat vielä voimassa?
Kommentit (30)
Lääkkeetkin ottaisin ehdottomasti talteen, onhan ne jo maksettukin. Katsoisin netistä mihin on tarkoitettu ja kysyisin tutuilta tarvitseeko joku. Lääkkeet ja lääkärissä käyntikin on nykyisin niin kallista jottei monella ole enää varaakaan. Olen itsekin saanut ja antanut pois kuolleiden lääkkeitä, säästö se on pienikin köyhälle. Varsinkin särkylääkkeille ja antibiooteille löytyy aina käyttöä vaikkei pahimpia diagnooseja vielä olisikaan.
No ap, joko näiden saamiesi vastausten perusteella pystyt ratkaisemaan asian, kannattaako vai ei?
Minä otin ruuat pakkasesta ja säilyke hernekeitto purkin kun tyhjensin äidin jääkaapin, sisko ei halunnut. Kahvin jätin koska käymme vielä tyhjentelemässä asuntoa hitaasti.
Ihan onneni kukkuloilla olin kun löysin vanhemman jäämistöstä diapameja, joita lääkäri ei määrää edes pahaan ahdistuneisuushäiriöön. Eipä niitä kyllä kovin montaa ollut ja ilo jäi aika lyhyeksi.
Tottakai otat kaiken, mitä pystyy käyttämään, syömään ja juomaan.
Pesän ryöstö kannattaa aloittaa jo ennen hautajaisia. Siinä alussa ei kukaan jaksa kytätä. Käy yöllä hakemassa pöytähopeat, kiväärit ja haulikot.
olisit tyhmä pistänyt lääkkeet myyntiin. kyllä ne jollekkin piripäälle olisi kelvanneet
Vierailija kirjoitti:
Pesän ryöstö kannattaa aloittaa jo ennen hautajaisia. Siinä alussa ei kukaan jaksa kytätä. Käy yöllä hakemassa pöytähopeat, kiväärit ja haulikot.
Aseet pitää merkitä perukirjaan. Lisäksi ne ottavalla henkilöllä pitää olla aseenkantolupa tai sen rinnakkaislupa kyseisiin aseisiin.
Tai isän iästä riippuen hän oli sodissa jäänyt huumekoukkuun.