Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kuolinpesän asuntoa tyhjentäessä ottaa säilykkeet, mausteet ja särkylääkkeet itselle? Jos ovat vielä voimassa?

Vierailija
13.08.2026 |

Minun tekisi mieli ottaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän lääkkeet vein lääkekeräykseen, apteekkiin. Otin sieltä .... kaikki, millä mulle oli merkitystä. 

Olin ostanut hänelle Magnesiumia, kun valitti lihaskramppeja. Löysin tyhjän purkin, oli sitten syönyt kaikki. Piimaxia oli puolikas purkki .... Nyt sen on sitten minulla.

....

Isä ei tykännyt siitä, et hänen kaappejaan pengottiin, ilman lupaa; luvalla sitten kyllä. Kaikenlaista sitä löytyi:

Mm. Pelikorttipakka, missä nakukuvia naisista :) Korttien toisella puolella lukee: Keijon kello tuonti, 3. linja 5.

Mitä ihmettä, missä vaiheessa faija (savolaisena) on siellä Kalliossa pyörinyt??? :)))

Sen verran olin utelias, et g-mäpsistä katoin, et vieläkö se firma on olemassa? Ei ainakaan siinä paikassa tai sit vaan en löytänyt.

Voihan se olla jonkun kaverin firma joka on antanut isällesi mainoskorttipakan tms. 

Tai isän iästä riippuen hän oli sodissa jäänyt huumekoukkuun. 

Vierailija
22/22 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeetkin ottaisin ehdottomasti talteen, onhan ne jo maksettukin. Katsoisin netistä mihin on tarkoitettu ja kysyisin tutuilta tarvitseeko joku. Lääkkeet ja lääkärissä käyntikin on nykyisin niin kallista jottei monella ole enää varaakaan. Olen itsekin saanut ja antanut pois kuolleiden lääkkeitä, säästö se on pienikin köyhälle. Varsinkin särkylääkkeille ja antibiooteille löytyy aina käyttöä vaikkei pahimpia diagnooseja vielä olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan