Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion käyttää kesämekkoja elokuun loppuun asti.

Vierailija
13.08.2026 |

Entä sinä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mekkoja läpivuoden, myös lyhyitä. 

Vierailija
2/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teille sovi, makkarat löllyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mekkoja. Koskaan.

M66

Vierailija
4/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei kesämekkoja käytettäisi elokuussa? Onhan elokuu kesäkuukausi ja syyskuussakin voi olla vielä parikymmentä astetta. Riippuu tietysti mekosta, mutta mekon voi pukea myös housujen kanssa. Käytän ympäri vuoden lyhyitä mekkoja tällä tavalla.

Vierailija
5/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesämekkoja aina ja varsinkin talvella kotosalla kun takka saattaa paahtaa sisälämmön +25 asteeseen. 

Vierailija
6/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pidän mekkoja! Tarvittaessa alle ja päälle kumia ja nahkaa. 

Pertti-58 

Vierailija
7/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun sään mukaan. Jos elokuussa on 10 astetta, niin en mä kyllä kesämekkoa välttämättä laita. Toisaalta syyskuussa voi hyvin olla 20 astetta ja silloin laitan kesämekon. Muutoin käytän mekkoja ja hameita ympäri vuoden ja harvoin housuja. 

Vierailija
8/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihitystä Eräässä pikku kaupungissa Norjassa  eräät olivat järjestäneet jonkun stalkkauksen eräälle tyypille. Siis gang stalking kyseessä . 
Päättivät jopa tahalleen pukeutua, kuten stalkattava 

Ja älä nyt lässytä, että kai muullakin on oikeus pukeutua kuten hän  ja mitä se nyt taas luulee.

Niin siis kyseessä ei ole ap,  vaan eräs toinen ja olen vain kuullut tuollaisesta. .

Tiedän että tuo oli totta. .

Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi joku pukisi jotain,  mikä ei tunnu itselleen omalta tai sius matkien jotain henkilöä  tarkoituksella ja lähtisi maalittamaan jotain henkilöä  (vihje:,tarkoituksella  kohdataan joku esim. kadulla eli suoraan sanottuna paikannetaan. . Älkää kysykö miten.) 

Miten ihmeessä jotkut viitsisi ryhtyä noin älyttömyyksiin? 

Vierailija
9/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt tänä kesänä kuin pari kertaa, koska muuten on ollut liian kylmä tai vielä pahempaa, järkyttävän kova tuuli. Tuulisella säällä ei voi käyttää kesämekkoja.

Vierailija
10/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jotain vikaa jos häiritsee, että joku Gang stalking  on ympärillä kaupoissa ja kaduilla?

Niin siis, onhan se varmaan kihteelle järkytys,  että niin moni valmis tuollaisiin älyttömyyksiin lähtemään mukaan. Merkillistä ja typerää. Tarkoitus?

En keksi oikein  mitään järkevää ainakaan. 
Itse en ole ollut tuollaisen kohteena, mutta kuullut tuollaisesta. En kuuna päivänä lähtisi tuollaiseen pelleilyyn. 

Vierailija
11/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mekkoa silloin kun on tarpeeksi lämmintä että mekon kanssa tarkenee. Sellaisia päiviä ei ole tänä kesänä kovin montaa ollut. Toivottavasti tulisi vielä hellepäiviä elokuun aikana. 

Vierailija
12/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten syyskuun ensimmäinen viikko hikoiltiin 25-28 asteen lämmöissä Etelä-Suomessa.

Jos asut Etelä-Suomessa, niin kesä loppuu tilastollisesti vasta syyskuun kolmannella viikolla. Syyskuun alkuviikot usein 18-23 asteisia.

Vierailija
13/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä Norjassa ei tosiaan ole koko kesänä juuri tarvinnut mekkoja ulkoiluttaa, tosin ollaan Nordlandissa tai pohjoisempana. Kotona ollaan syksystä loppukevääseen ja siellä mulla on aina hame, koska voi. 

Vierailija
14/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kesämekkoa kaivaa esiin tänä kesänä kun kesää ei ole ollut ollenkaan. 

Vierailija
15/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt tänä kesänä kuin pari kertaa, koska muuten on ollut liian kylmä tai vielä pahempaa, järkyttävän kova tuuli. Tuulisella säällä ei voi käyttää kesämekkoja.

Kuljet kommandona?

Vierailija
16/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä mekkoja. Koskaan.

M66

:)))

Entäs kundihame, vrt. Gunnareitten Axl Rose? :)

Wellcome to the jungle :)

Vierailija
17/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää mekoista. Käyttäkää, käyttäkää.

Vierailija
18/18 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕👍.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi