Hıjaajat
79,90 € maksamani tästä tuotteesta on mielestäni todella korkea hinta. Tutkittuani tuotteen markkina-arvoa en näe mitään sellaista, mikä perustelisi näin korkean hinnan. Olen erittäin pettynyt siihen, että asiakkaiden luottamuksen sijaan tuotteesta veloitetaan mielestäni kohtuuttoman korkea hinta. Gigantin kaltaiselta suurelta yritykseltä odottaisin läpinäkyvämpää ja reilumpaa hinnoittelua. Toivon, että Gigantti selvittää ja perustelee, miten tämä hinta on määräytynyt.
Olin Gigantissa ostamassa puhelimelleni näytönsuojaa. Ystävällinen naismyyjä lähestyi minua ja kysyi, tarvitsinko apua. Kerroin, että tarvitsisin puhelimeeni suojan, ja hän ehdotti suojan asentamista.
Sen jälkeen hän otti puhelimeni suoraan minulta ja vei sen takaosaan asennettavaksi ennen kuin hinnasta oli edes keskusteltu. Vasta kassalla minulle kerrottiin, että hinta oli lähes 80 euroa. Olin todella järkyttynyt, koska minulle ei missään vaiheessa kerrottu etukäteen, että kyseinen suoja maksaisi 79,90 €.
Mielestäni asiakkaalle pitäisi aina kertoa tuotteen ja palvelun hinta ennen kuin hänen puhelimensa otetaan ja työ aloitetaan. Jos olisin tiennyt hinnan etukäteen, olisin itse päättänyt, haluanko maksaa siitä lähes 80 euroa.
Olen erittäin pettynyt tähän kokemukseen. Gigantin kaltaiselta suurelta yritykseltä odotan paljon parempaa ja läpinäkyvämpää asiakaspalvelua. Toivon, että tähän asiaan kiinnitetään oikeasti
Tälläistä tapahtui tänään