Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kertoo se,että opettajat ja varhaiskasvattajat on täysin ylikuormittuneita nykyään?

Vierailija
12.08.2026 |

Kerro mielipiteesi asiasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollista ylimääräistä hilpettä mikä ei edistä lasten oppimista ja se että lapset elää kuin pellossa

Vierailija
2/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorisoidaan vääriä asioita. Osaan puhua vain vakan puolesta, mutta suhdeluvut pitäisi saada kuntoon ennen muuta hömppää. Jos kivijalka on hutera niin päälle on huonoa rakentaa yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki akathan ovat täysin uupuneita työelämässä nykyään, siksi ovatkin kokoajan saikulla. Kannattaisi tehdä enemmän metatöitä, niin ehkä varsinainen työ ei uuvuttaisi niin paljoa.

Vierailija
4/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskalla sanoa että liika on liikaa. Kasataan koko ajan lisää töitä, mitä pitäisi ehtiä tehdä muiden töiden ohella ja siihen lisätään lapset, joilla ei ole ollut mitään kotikasvatusta.

Vierailija
5/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, et vetävät jonkun muualta annetun aikataulun mukaan. Sitä mukavaa juttelua ei enää ole; sitä "kansankynttelyyttä". Nykyään kait sitten haistatellaan ja ties mitä.

Mun aikaan opet antoi just sen muun opetuksen mukana hyviä neuvoja, neuvoja tulevaa elämää varten. 

Vierailija
6/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vanhemmat ovat vapaan kasvatuksen tuloksia. Ei rajoja eikä vaatimuksia, ollaan lasten kavereita. 

Vierailija
7/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa lapsia, liian vähän henkilökuntaa vaka-puolella.

Vierailija
8/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki akathan ovat täysin uupuneita työelämässä nykyään, siksi ovatkin kokoajan saikulla. Kannattaisi tehdä enemmän metatöitä, niin ehkä varsinainen työ ei uuvuttaisi niin paljoa.

Ukot ei saikuta?

Vierailija
9/9 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some, älylaitteet, idiotismi, minä, minä, minä....