Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljollako puet KORUJA juuri nyt?

Vierailija
25.05.2007 |

Entä juhlissa?

AP:lla tavallinen arkikoruvarustus päällä, noin 1800 euroa.

Juhlissa joku 500 euroa enempi kun lisään näyttävät rannekorut ja juhlakaulakorut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en leiki barbileikkejä koruillani.

Vierailija
2/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, korvikset ovat aina korvissa, hinta ehkä 40e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkikorustus vaihtelee tästä samaisesta nollasta eurosta muutamaan sataseen. Samoin juhlakorut.

En tykkää pitää paljon koruja, minusta se vaikuttaa helposti joko pissikseltä tai porvaristädiltä. TOisaalta en myöskään valitse korujani hinnan mukaan. Jos kolmen euron nyörikoru on kiva, se on kiva. Jos 200 euron koru on kiva, sekin on kiva.

Vierailija
4/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakorut, olisiko noin 100e.. Oletko ap romani?

Vierailija
5/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällä hetkellä vain kultainen riipus, n. 100e. Yleensä sormessa myös vihkisormus ja toisinaan korvakorut. Juhliin en sen kummemmin " arvokoruja" laita, vaan mitkä nyt milloinkin sattuvat miellyttämään. Eikä mulla itseasiassa mitään hienoja koruja olekaan, tavallisia kaikki :)

Vierailija
6/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen toimihenkilön supisuomalainen vaimo.

Pidän koruista ja kärsin nikkeliallergiasta, enkä halua näyttää teinipissikseltä halvoissa teinikoruissa, eivätkä ne edes kestä kauaa, kun tummuvat ja menevät huonoksi, hajoavat. Ei kiitos, suosin kestävämpiä. Eikä päällä ole kuin korvikset ja sormukset ja ihan sievä huomaamaton kaulakoru.

Ihmettelen vaan sitä että jos suomalainen pukee koruja, hän on heti porvarisrouva tai jotain, mutta jos eteläeurooppalainen tai itärajan takaa tai tuosta lahden eteläpuolelta " siskot" käyttää koruja, niin se on tavallista.

Vierailija
7/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kahleista. Toisekseen, elämässä on 2395423548424235252497 asiaa, jotka minulle tärkeämpiä kuin jotkut helvetin killuttimet.

Vierailija
8/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 1350¿

Vierailija
9/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nyt yllä kihlasormus 100e ja vihkisormus 300e ja korvanapit 50e. Juhliin tietysti lisää tulee 500-1000e, riippuu juhlista. Voi mennä enemmänkin jos on isot juhlat ja arvokkaat " sukukorut" .

Vierailija
10/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruja ei laisinkaa. harvoin käytän edes mitään. vihki ja kihlasormuksetkin on jossain =/ mulla käsissä (atoopikko) ihottumaa joten en voi sormuksia pitää enkä rannekoruja.

Vierailija
11/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin kun lähden niin on kihla- ja vihkisormus (joita en muuten käytä), kultainen kaulaketju ja mahdollisesti korvikset. Arvoa en tiedä, lahjoja ovat.

Vierailija
12/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kauheasti pitää muuta kuin sormuksia ja nappikorviksia. Mies on kyllä ostanut monet kaulakorut yms. Mutta eipä niitä tule käytettyä, edes välttämättä juhlissa :)

Vierailija
13/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tosiaan ole tullut koruja laskettua , mutta kihla- ja vihkisormukset yht. n. 3500 euroa (en tiedä tarkaa hinta, kun en ole tietty itse, niitä ostanut).

Lahjaksi saatu valkokultaketju ja korvikset, luulisin että n 1000 euron luokkaa.

ja kello oli 160 e.

Vierailija
14/14 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihki- ja kihlasormukset jo yksistään saa luvut 4-numeroiseksi. Töissä minulla on lisäksi aina korvakorut, kaulakoru ja riipus tai helmet ja rannekoru.

Töissä pitää pukeutua asiallisesti jakkupukutyylisesti, joten korut ovat meillä, jos ei nyt ihan pakolliset, niin ainakin suotavat ja toivottavat asusteet.