Johanna Tukiaisen sekoaminen Jethro-showssa
Eikö täällä muka vielä ole aloitusta tästä? Johanna Tukiainen oli eilen vieraana Jethro-showssa, jossa mukana olivat myös Joonas ja Milla.
Johanna sekosi (ihan ymmärrettävistä syistä) täysin ja kävi Millan kimppuun. Mitä ajatuksia? Oliko ansaittua?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis mikä tää homma on, että Joonas lähettää terveisiä Mialle Kotkaan että edelleen rakastaa häntä? Kiva varmaan ton Millankin kuunnella tota, kun eikös noi Joonas ja Milla ole yhdessä ja menivät kihloihinkin just?
Oikea häntäheikki koko Joonas. Milla kokee vielä kuinka häntäkin petetään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa alkaisi seota, jos elämässä tapahtuisi noin paljon pahaa, vaikka toki tuo tuksu onkin itse syypää ja osallinen tosi moneen asiaan. Mutta hän taisi oikeasti olla rakastunut Joonakseen ja sitten toinen menee ja pettää, vieläpä kihlajaisyönä ja omassa kodissa. Sekoaisin varmaan itsekin.
Johannan rikkoi ruotsalainen uskonjärjestö. Samassa opetuksessa olevista muuttama teki itsemurhan. Johanna on narsistisen uskonnollisen opettajan uhri.
Jos jotain inhoan niin Jethroa ja toisekseen Johannaa... Ei kiitos. Johanna on pahasti mieleltään sairas ihminen ja kaltoin kohdellaan jatkuvasti. Kuten Jethrokin tässä häikäilemättä hyväksikäyttää Johannaa.
Kuvottaa ihmiset, jotka näätäilevät ja pyörivät Johannan ympärillä. Laitoin yhden oman ystäväsuhteenkin poikki, kun tää ei jättänyt Johanna rauhaa. Johanna kuulemma nauttii saamastaan huomioista, itse pyrkii julkisuuteen. Tuollainen perustelu on todella alhaista, jolla oikeutetaan vaan oma mielenterveyspotilaan kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa alkaisi seota, jos elämässä tapahtuisi noin paljon pahaa, vaikka toki tuo tuksu onkin itse syypää ja osallinen tosi moneen asiaan. Mutta hän taisi oikeasti olla rakastunut Joonakseen ja sitten toinen menee ja pettää, vieläpä kihlajaisyönä ja omassa kodissa. Sekoaisin varmaan itsekin.
No asioi ei miehen kanssa sitten? Joka sen tekee. Vaan muu nainen joutuu siihen.
Miksi tuollasta ohjelmaa tehdään. Kuka sitä katsoo.
Luulin että Tukiainen on kuopattu ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Tuksu on itse, vain ja ainoastaan ja yksinomaan itse syypää kaikkeen pahaan, mitä elämässään on tapahtunut.
Jopa tämä kihlajaisyönä pettäminen on täysin omien valintojen seurausta: olisi kunnon ihminen, niin olisi kunnollinen mies ollut jo kymmeniä vuosia, eikä tarvitsisi pettämisiä miettiä.
Mistä semmoinen "Jethro show" edes tulee, ei töllöstä vissiin ainakaan? Joku sen tube video?
28-vuotias karju on viimeisen 1,5 vuoden aikana seurustellut useaan otteeseen Johanna Tukiaisen kanssa, ja kihloissakin on ehditty olla pariin kertaan tämän vuoden aikana.
Toukokuussa Johanna ja Joonas järjestivät kihlajaisjuhlat, joista tuli kohtalokkaat.
Joonas ja 41-vuotias Milla eivät kuitenkaan saaneet unen päästä kiinni, vaan lähtivät tekemään vessaan maailman kauneinta asiaa Johannan nukkuessa.
Pian tulikin ero, ja Joonas hyppäsi suoraan suhteeseen Millan kanssa.
Loukattu ja nöyryytetty kihlattu Johanna oli syystäkin käärmeissään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollasta ohjelmaa tehdään. Kuka sitä katsoo.
Talousrikolliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannan rikkoi ruotsalainen uskonjärjestö. Samassa opetuksessa olevista muuttama teki itsemurhan. Johanna on narsistisen uskonnollisen opettajan uhri.
Johanna kuului Livet's Ordiin. Ne ovat käytännössä helluntalaisia, sellaista anything goes -kristillisyyttä, joka ei todellakaan riko ketään.
Livet's Ordin perustajatkin kääntyivät katolisiksi, kun tajusivat millaista huttua heidän kirkkonsa on.
Juhlat päättyivät nimittäin siihen, että Johanna, Joonas ja Johannan ystävä Milla Säilynoja nukkuivat kaikki samassa sängyssä.
ei se siinä ohjelmassa seonnut, vaan se on ollu viimeset pari vuosikymmentä sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin, miksi sekaisin ja päästään sairasta ihmistä eli Johannaa pidetään julkisuudessa ja mielestäni oli outoa ja ikävää tuoda ohjelmaan Joonas uuden naisensa kanssa.
Onko toi Joonas Tukiaisen ex-poikaystävä? Jos on niin ikäväähän tuo on, sairasta ihmistä... jotain tuollaista kalabaliikkiä siinä oli sitten haettu. Ei ole hyväksi Johannalle tuollainen, ikävää että hän on jatkuvasti tällaisten asioiden takia esillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Joonaksen ja Tuksun ole mitään oikeaa rakkautta kuten vaikka Sara ja Mikko Parikan tai Virpi ja Martti Suosalon tai kenen tahansa normi-ihmisen. Joonaksella ja Tuksulla hyväksikäyttöä molemmin puolin ja päihteiden väärinkäyttöä sekä muuta sekavaa sekoilua, ei siinä ole kyse mistään normaalista parisuhteesta tai edes kihlauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksikään ortodoksi on koskaan tehnyt itsemurhan, onko se ortodoksisen kirkon vika?
Eiköhän mieleltään järkkyneitä löydy joka uskontokunnasta ja uskonnottomistakin.
Livet's Ordin tapainen karismaattinen herätyskristillisyys ei riko ketään, kun se on pelkkää halihalipusipusia ja Jeesus rakastaa ja mitään ei uskovalta itseltään vaadita. Menestysteologiaakin noilla taisi olla mukana, että ei mitään mälsää ristin kantamista ja kärsimyksen kirkastavaa vaikutusta edes.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Jerry Springeri Jethrosta on tullut? 🤔
Sama tuli mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämän shown voi nähdä? Ei ole avaimet kuin ilmaiseen YleAreenaan. Laittakaa linkki, jos on videoita
Tuksu uskovaisena ihmisenä kiroilee kuin merirosvo
Jeti on kyllä liero. Ottaa tällaisen porukan mukaansa että saa itse hyötyä...
Ja siis mikä tää homma on, että Joonas lähettää terveisiä Mialle Kotkaan että edelleen rakastaa häntä? Kiva varmaan ton Millankin kuunnella tota, kun eikös noi Joonas ja Milla ole yhdessä ja menivät kihloihinkin just?