Seiska: Beata Leppilammelta yllättävä avautuminen Mikosta: "Meillä oli tämä poikkeuksellinen ikäero"
Älkää nuoret naiset uskoko katkerien vanhojen akkojen varoituksia vanhemmista herrasmiehistä. Todennäköisesti suhde sellaisen kanssa toimii paremmin kuin jonkun epäkypsän pojan kanssa.
Hyvät puolet:
Ensitreffeillä tilanne oli toinen. Mikko ei vain ymmärtänyt vitsiä, vaan myös jatkoi sitä.
– Jos mä sanoin jonkun jenkkityylisen vitsin, niin Mikko vaan jatkoi sitä. Mä olin silleen, that's hot, Beata hehkuttaa.
Myös Mikon kypsyys teki vaikutuksen. Beata sanoo suoraan, ettei "vässykkä tyyppi" toimisi hänen kanssaan. Mikossa kypsyys, ja ettei hän ollut pompoteltavissa, on luonut kunnioituksen suhteeseen.
Beatalla ja Mikolla on kaksi lasta: 2-vuotias Gabriel ja 4-vuotias Kaspian.
Ja ne mammojen niin kauheat "ei ole mitään yhteistä" varoitukset käytännössä:
Beatan mukaan ikäero näkyy lähinnä silloin, kun Mikko mainitsee jonkin vanhemman elokuvan tai bändin. Tällöin Beatalla ei ole hajuakaan, mistä Mikko puhuu.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kumpikaan noista lapsista ei tietojen mukaan ole kehitysvammainen autisti vaikka näin olisi pitänyt tämän palstan mukaan satavarmasti käydä.
Suurin osa kehitysvammoista on kromosomipoikkeamia, jotka tapahtuvat hedelmöityksen jälkeen, ja äidin iällä on niissä suuri merkitys. Miehiltä tulee geenien mukana harvinaisempia kehitysvammoja, ja ikä ei siinä merkitse niin paljoa.
Miehen ikä vaikuttaa enemmän nepsy-ongelmissa, syövissä ja skitsofreniariskissä. Äidin ikä enemmän downin syndroomassa.
No niin mammat! Annetaanpa pienten lasten olla rauhassa. He eivät ole valinneet julkisuutta. Äitinsä ja isänsä ovat, joten pidetään keskustelu vain heissä.
Katsotaan sitä ikäeroa sitten kun Mikko on 63 ja Beta 47. Sitten voi jo harmittaakin, että tuli otettua niin paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan sitä ikäeroa sitten kun Mikko on 63 ja Beta 47. Sitten voi jo harmittaakin, että tuli otettua niin paljon vanhempi.
Tässä iässä tuo on huomattavasti pienemmän tuntuinen ikäero kuin olisi esim. 17v ja 33v.
N47
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa menee päinvastoin. Mitä enemmän tulee ikää, sitä pienemmältä ikäero tuntuu. Itsekin ajattelin parikymppisenä, että 15v vanhemmat miehet ovat suurin piirtein toinen jalka haudassa. Nyt minulla on 16v vanhempi mies ja tuntuu kuin olisimme samanikäisiä. Olen itse 52
Vierailija kirjoitti:
Läski moukka, se ei ole sinun migreeni ei meidän muidenkaan. Harmittele omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski moukka, se ei ole sinun migreeni ei meidän muidenkaan. Harmittele omaa elämääsi.
Mikäs uhmakohtaus sinulle tuli? Tiesiithän, että täällä ei ole mikään pakko olla, jos noin kovasti ahdistaa?
Jäi kyllä kiinnostamaan se yllättävä avautuminen. Ei näkynyt aloitustekstissä.
Autismia ei yleensä 2-vuotiaalta diagnosoida. Ja Leppilampi oli 42 v kun se vanhempi lapsi syntyi, ei ole riski-ikä vielä.