Mulla on upea vartalo vaikka en käy salilla, juoksulenkillä tai pyöräilemässä
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut vartaloasi upeaksi? Vai onko se vain omaa kuvitelmaasi?
Omaa kuvitelmaani.
Ap
Jos perse on hyvännäköinen, niin mennään naimisiin. Tulen heti huomenna aamusta kosimaan. Moneltako se teidän kirkkoherranvirasto ja kultakorukauppa aukeaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos perse on hyvännäköinen, niin mennään naimisiin. Tulen heti huomenna aamusta kosimaan. Moneltako se teidän kirkkoherranvirasto ja kultakorukauppa aukeaa?
Perse on paskomista varten, ei sen kanssa naimisiin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaat noin epätoivoisesti huomiota?
Eikö tämä palstalla pöllöilyn yksi syy ole myös se, että täällä voi hakea vertaistukea tai muiden arviota omista valinnoista. Toki voi saada niskaansa tämän vuoksi myös annoksen kuraa niskaansa nutta myös hämnentävällä tavoin hyvältä tuntuvaa vertaistukeakin ja tsempoausta. - Ei meillä kaikilla ole esim kumppania, jonka kans voisi jakaa tuumaikujaan ruoka ja syömis -valinnoista ja päätöksistä, enkä ainakaan itse jaksa tai viitsi niillä rasitaa kavereitani/ muita löheisiöni
Se ed kirjoittanut vähän vanhempi mies
Sinäkö huutelet niistä eläkeläisen jugurteista harva se ilta?
Ei, en huutele suömisiäni taivruokstarpeitani Ruka on yleisesti kiintoisa puheenaihe niin keliaakokkona minua on usrin ärsyttänyt puhua omasta syömisestäni.
En haluaisi yleisesti pitää syömisistäni ääntä. Olisin hyvin tyytyväinen jos voisin tehdä rauhassa omat valintani olematta kenellekkään vaivaksi tai haitaksi. Tai jos ei tihrustaa toisinsaan hyvinkin pienellä fontiila kirjoitettuja tuoteselostuksia.
Anteeksi kun avauduin
Itsekin paskannan raakatimantteja
Vierailija kirjoitti:
On se, mutta en halua naimisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä määrittää tämän upeutesi? hoikkuus, lihakset vai mikä?
Olen hoikka, sopivasti lihaksikas, kiinteä ja naisellisen muotoinen.
Ap
Lihaksikas ja naisellisen muotoinen? Oletko tran s?
Sulkeeko nämä ominaisuudet toisensa pois? En ole tran s.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä määrittää tämän upeutesi? hoikkuus, lihakset vai mikä?
Olen hoikka, sopivasti lihaksikas, kiinteä ja naisellisen muotoinen.
Ap
Et ole.
Sinäkö huutelet niistä eläkeläisen jugurteista harva se ilta?