Voiko pelimies ihastua oikeasti?
Miten se eroaa ihastuksen feikkaamisesta, jota tekee muutenkin kaikkien kanssa? Vai onko kaikki pelimiehelle vain peliä?
Näin sivusta seuranneena pohdin asiaa.
Kommentit (52)
Harvemmin näin käy, mutta on se mahdollista. Epätodennäköistä jos on aina feikannut.
Luulisi, että olisi todella yksinäistä, kun eivät aidosti välitä kenestäkään. Mutta ehkä he eivät tunne niin..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin näin käy, mutta on se mahdollista. Epätodennäköistä jos on aina feikannut.
Miten kukaan voi erottaa tätä feikkiä ihastumista aidosta? Vai käyttäytyykö pelimies samalla tavalla molemmissa tapauksissa?
Ap
Ei.
Jossain vaiheessa vaan saattaa ikä tulla vastaan ja tiedostaa itsekin, että liikaa menetettävää eli pelailu jatkuu samassa.
Joskus voi tulla se Doris vastaan, joka vie sydämen ja antaa pelimiehen maistaa omaa lääkettään.
Eli kukaan ei ole havainnut tälläistä? Selvä.
Ap
Voi toki, varsinkin jos on kyse nuoresta henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että olisi todella yksinäistä, kun eivät aidosti välitä kenestäkään. Mutta ehkä he eivät tunne niin..
Ap
Ei todellakaan ole yksinäistä.
Ei parisuhdetta tarvitse yksinäisyyden poistoon, päinvastoin, koskaan en ole tuntenut olevani niin yksinäinen kuin avioliitossa ollessani. Avioeron jälkeen en ole koskaan kokenut enää yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten nuoresta? Parikymppisestä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei todellakaan ole yksinäistä.
Ei parisuhdetta tarvitse yksinäisyyden poistoon, päinvastoin, koskaan en ole tuntenut olevani niin yksinäinen kuin avioliitossa ollessani. Avioeron jälkeen en ole koskaan kokenut enää yksinäisyyttä.
Mä kun katon tän tyypin menoa, niin sillä on jatkuvasti joku uusi helppo tyttö/nainen käsivarressa. Enkä tiedä onko hänellä yhtään aitoa ystävää.
En ymmärrä miten voi olla olematta yksinäinen, kun ihmiset ympärillä vaihtuu koko ajan. Ja oma rooli jokaisessa suhteessa on olla cool ja rento. Kuulostaa todelta raskaalta!
Ap
Ei voi, "me on hävitty tää peli" :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten nuoresta? Parikymppisestä?
Ap
En minä osaa sanoa mitään ikärajaa. Siinä on useampia kohtia missä pelimies voi nuorena rauhoittua. Yksi kohta on, kun kaverit löytää tyttöystävän. Toinen kohta on, kun kaverit alkaa perustaa perhetta ja kolmas kohta on opiskelujen päättyminen.
Näin keski-ikäisenä tätinä olen nähnyt joidenkin pelimiesten rakastuneen, mutta olen nähnyt myös ns. kunnollisten miesten sekoavan viidenkympin villityksessä.
Ylipäätänsä jos ihminen sanoo rakastavansa ja näyttää sen myös teoilla, en näe syytä epäillä asiaa enempää. Rakkaus sitten voi kestää tai loppua, mutta sitähän ei kukaan voi etukäteen ennustaa.
Eihän mies voi olla pelimies kun ovat kaikki inceleitä. Naisia vain harmittaa kun miehenä olen sopinut kahden eri naisen kanssa treffit samalle päivälle ja saavat siitä jostain syystä tietää, valitsen heistä kiinnostavemman, mutta kumpikaan, eikä edes heidän iso tyttö porukka tiedä että miehellä on vielä kolmaskin, se vaimo.
Tuskin pelimies ihastuu, kun pelaa koko ajan kännykällä ja pc:llä. Ei paljoa naiset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pelimies ihastuu, kun pelaa koko ajan kännykällä ja pc:llä. Ei paljoa naiset kiinnosta.
No tämmöisten pelimiesten olen nähnyt ihastuvan ja rakastuvan monesti. Siinä pelit jäävät hetkeksi, mutta kun ollaan vakiinnuttu, niin sitten meno jatkuu taas :D
Ap
Miksei täällä saa keskustella Konalan jauhelihamiehestä?