Miksi naiset kääntävät pään sivuun kun kävelevät vastaan?
Ennen tätä ei tapahtunut mutta nykyään lähes jokainen nainen tekee niin.
Kommentit (55)
Nuorempana jaksoin katsella hyvännäköisiä miehiä, nykyään en jaksa katsoa ketään. Ei kiinnosta katsooko joku random tyyppi minua vai ei. Ja edellä mainittu, koskaan et voi tietää, jos katse provosoi aggressiota.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä keitä saan katsoa keski-ikäisenä naisena. Mieshän voi olla varattu ja nuorempi kuin minä. Ja haaveilen vain viattomasta seurustelusta vähän, en halua että minut seksualisoidaan korppikotkaksi.
Just tän takia käännetään katse pois kun pelätään, vaikka eihän se tarkoita että yrität iskeä jos vain katsot ohimennen silmiin ja vaikka hymyilet! Hymystä voi tulla molemmille hyvä mieli, eikä sillä pitäisi olla mitään merkitystä oletko varattu vai et tms. EI tuijoteta, seurata, käpälöidä tai mitään muuta epäasiallista.
Haastan kaikki, itseni mukaan lukien, katsomaan rohkeasti kohti, hymystä plussaa!
Vierailija kirjoitti:
Haisetko pahalle? Jotkut eivät yhtään tajua lotraavansa hajusteita tai huuhteluainetta.
Käännyn kun toinen on hajustettu tai yskii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisetko pahalle? Jotkut eivät yhtään tajua lotraavansa hajusteita tai huuhteluainetta.
Siinä tapauksessa käännytään ihan ympäri tai kaksinkerroin, koska yöks, mutta ap taisi tarkoittaa ihan random vastaantulijoita kadulla?
Ei voi tietää keitä mies äänestää. Ja onko naisen puolella, turvana. Vai inhoaako naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa käännytään ihan ympäri tai kaksinkerroin, koska yöks, mutta ap taisi tarkoittaa ihan random vastaantulijoita kadulla?
No kyllä minä vastaantulijana käännän pääni pois jos vastaan tuleva haisee. Muuten ohitan katse eteenpäin suunnattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minä vastaantulijana käännän pääni pois jos vastaan tuleva haisee. Muuten ohitan katse eteenpäin suunnattuna.
Niin mutta et edes vilkaise vastaantulijaa vaan ohitat katse kohdistettuna kauas eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Minua naiset katsovat silmiin.
Sama. Ja jos katson takaisin, niin kääntävät katseensa ujosti muualle.
Olen niin ruma ja lihava etten halua häiritä miehiä katsomalla.
Koska ovat outoja! Mies vilkaisee nopeasti, naiset mököttää
En katso ketään miestä koskaan muutenkaan.
Eivät halua tulla kuvatuksi älylaseillasi.
Niin. En ole kiinnostunut siitä vastaantulijasta ja ohi mahtuu.
Niin, miksi se nenä pitää viedä mahdollisimman kauas sinusta? Muuten voi katsoa normaalisti ohi.