Miksi naiset kääntävät pään sivuun kun kävelevät vastaan?
Ennen tätä ei tapahtunut mutta nykyään lähes jokainen nainen tekee niin.
Kommentit (55)
Minä vältän nykyään päin katsomista, koska yksi tyyppi vuosia sitten meinasi tulla päälle pelkästään sen takia, että vilkaisin häntä päin. En muista, katsoinko edes silmiin. Mutta kun hän tuli kohdalleni, nyrkit nousivat ja naama oli irvessä. Joku mielenterveystapaus selvästikin. Mysö toinen tapaus löytyy. Sama hänenkin kohdalla. Opin, ettei kannata ventovieraita katsoa päin, kun ei voi koskaan tietää, millainen hän on.
Mulle naiset usein hymyilevät kun kävelevät ohi. Hymyilen takaisin 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Mulle naiset usein hymyilevät kun kävelevät ohi. Hymyilen takaisin 👍
M39
Juupatijuu
Se ilmoittaa, että ei halua kontakteja ulkomaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ilmoittaa, että ei halua kontakteja ulkomaailmaan.
Miksi olemme edes elossa jos vain tiktok kiinnostaa?
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kehenkään voi katsoa enää nykypäivänä.
Miten niin?
Nainen painaa katseensa alistumisen merkiksi. Nainen pyllistää ja mies siittää.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson kaikkia nättiä naisia päästä varpaisiin.
Minä myös se on rajoittamaton oikeuteni.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson kaikkia nättiä naisia päästä varpaisiin.
Minä myös, varsinkin tissejä ja haaroväliä, ohimennessä vilkaisen peppua🤤🤤
Miksi just sinua sitten pitäisi katsoa? Itse en katso vastaantulijoita ja pidän epämiellyttävänä jos joku vastaantulija katsoo minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi just sinua sitten pitäisi katsoa? Itse en katso vastaantulijoita ja pidän epämiellyttävänä jos joku vastaantulija katsoo minua.
Onko sulla estynyt persoonallisuus?
Minä katson yleensä vastaan tulevia naisia silmiin. Yllättävän monet hymyilevät minulle. Se on mukavaa.
Koska olet kummajainen aloitraja.
Jos katson sinua päin niin miten reagoit?
Eivät kyllä käännä päätään pois kun minua vastaan kävelevät. M41
En tiedä keitä saan katsoa keski-ikäisenä naisena. Mieshän voi olla varattu ja nuorempi kuin minä. Ja haaveilen vain viattomasta seurustelusta vähän, en halua että minut seksualisoidaan korppikotkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kukaan ei käytä enää nenäliinaa niistäessään joten on todella vastenmielistä osua sellaisen niistäjän vaikutuspiiriin. Varmempi kääntää pää pois
Tiesitkö, että jatkuva toisten ihmisten solvaaminen kertoo merkittävistä mielenterveyden ongelmista?
”Mikä meidän nuoria miehiä vaivaa? Nuoret miehet eivät saa lapsia, he eivät mene naimisiin."
Keski-iässä en yleensä tuijota itseäni nuorempia tai vanhempia. Miksi niin tekisin. Paitsi jonkun tatuointi tai muu juttu voi kiinnittää huomion. Voi olla kiire tai muu ajatus mielessä. Naisia en naisena kyttäile. Olisi tietysti kiva tietää ketä minun kuuluisi katsoa. Ikäiseni varattuja ja ovat kai nuorempien perässä.