Käykö sinun kissasi töissä? Minun kissani on kela kissa ja laiskottelee päivät pitkät
Sheba kissanruoka oli vaihdettava pirkka kissanruokaan. Kisu protestoi ja tuijottaa ruokakuppia. =(
Kommentit (21)
Käy. Pyydystää hiiriä ruokapalkalla. Välillä sillä on muutaman päivän työ-/panoreissuja.
Kyllä käy kaksikin kissaa, pitää talleilla jyrsijät kurissa. Nukkuvat kuitenkin yöt pirtissä, jos ei ole talleilla mitään akuuttia hiiri invaasiota. Kolmaskin oli mutta alkoi vanhemmiten niin seuralliseksi että meni vierailtakin pyytämään silityksiä niinpä löytyi sitten ammuttuna.
Minun kissani on prostituoitu. :( Itse valinnut uransa.
Minun lemmikkini ei käy töissä. Jamal ei ole henkevää seuraa mutta minulle riittää että se on kova panemaan.
T. Vihreä nainen
Ei. Pyydystää kelarottia joka päivä.
Mun kaakki kans sugabeibe, rahaa palaa elukkaan n 1700 e kuussa. Ehkä myy sen Dubaihin arabeille leluks.
Egyptin KLEOPATROJEN kissat syö SHEBAA SABAN kuningattaren kissojen tyyliin . Noitien kissat syö lohta ja silakkaa.
Mitä arabi nai koiria sekä miehet että naiset . Joskus ei erota niitä lampaista . Eläinseksi virkistää .
Onko SYNAGOGALLA eutanasia bileet vanhusten puolella ? Rabbi täyttää 60 voidaan irrotella letkuista.
Käy töissä. Toimii vartijana ruokapalkalla. Kiertää pihaa ja nappaa kaiken kiinni minkä saa.
Totta että myös arabimaissa on työttömyyskorvaukset eikä tarvi varastaa muilta.
Mielummin kesäkissa kuin kela-kissa!
Kelan rahat kuuluukin suomen alkuasukkaille . Muilla on omissa maissa omat.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kesäkissa kuin kela-kissa!
Maksa nyt vaan kymmenykset vaikka temppelissä onkin tuhottu .
Sodomassa saa työkkärikorvausta siellä Pyhällä maalla mikä on sodomassa.
Huumekuskit ahkeroi lentää kelan rahoilla . Varastettu matkalaukku.
Ortodoksit myös käyttää kelaa ahkerasti . Aviottomat lapset lapsilisät .
Saako vastata koiran puolesta? Kun en tiedä, minne muuallekaan valittaisin. Hyvin kissamainen koira tämä kyllä on, vaanii pusikossa hiiriä pitkä häntä huiskaten. Mutta siis omasta mielestään se tekee ihan hulluna töitä, metsästää niitä hiiriä ja toisi myös jäniksiä ja kauriita, jos antaisin luvan. Mutta me asutaan Helsingissä, ja tuo on ainoa homma, mihin se suostuu! Oon yrittänyt puhua, että joku palveluala tai ehkä markkinointi voisi olla parempi vaihtoehto, mutta ei. Tosi kiva maksaa tonnin vuokraa, kun yksi luistaa vastuusta suvun metsästyshistorian tms. siivellä.
Entinen metsästäjä, nykyään vapaaherratar.