Missä kohtaa yhteiskunnassa on vika, jos kansan rivit on poliisin puolella, mutta media ja asiantuntijat ei?
Pitöisikö media ja asiantuntijat hoitaa pois, jos eivät kuulu samaan yhteiskuntaan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa on kysymys siitä noudattiko poliisi asiaa koskevaa lainsäädäntöä kiilatessaan mopoilijan.
Asiaa tutkitaan parhaillaan syyttäjälaitoksen toimesta.
Viranomaisten toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.
Kyllä. Poliisin pitäisi rikoksiin syyllistyessään saada kovennettu rangaistus, asteikon yläpäästä, koska hänet on asetettu nimenomaan lainvalvojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Media on aina sen puolella mistä saa suurimmat klikkiotsikot.
Juuh, nämä asiantuntijat siis vain "näyttelevät" olevansa toista mieltä kuin kansa ja lapsentappoinnolla varustettu naispoliisi?
Osalla suomalaisista ei oikeasti ole minkäänlaista suhteellisuudentajua kun ne vihaavat milloin mitäkin "häiritsevää". Kävisitte joskus edes jossain lähikauppaa kauempana ja sitten kun käytte niin koittaisitte olla selvinpäin edes yhden yön verran. Suomi on niin hiljainen ja rauhallinen, että sedät ja tädit vihaa pallon potkaisun ääntä, joten nuoret pitää ajaa pihalta pois pallopeleistä omiin huoneisiinsa ruudulle ja kuulokkeille. Lapsia ei saisi tuoda ruokaravintolaan koskaan ja koiran haukkuminenhan on vakavista vakavin kotirauhan häirintärikos. Lumetkin pitäisi lanata ennen juuri minun työpäivääni, mutta vasta kun MINÄ olen herännyt.
Neuroottiset ja hermoheikot suomalaiset eivät kestäisi yhtään viikkoa järjissään oikeassa suurkaupungissa kuten vaikka NYC jossa rakennusten äänieristykset on olemattomat ja liikenne ja hälytysajoneuvot meluaa tauotta. Siellä pidettäisi varsin kummallisena jotain "häiritsevästä mopoilusta" elämässään keskeisenä ongelmana pitävää kyylää, joka salaa toivoo että naapurin lapsi kuolee poliisin kiilaamana merikontin kylkeen.
Poliisi onneksi teki jätkästä esimerkkitapauksen ja aivan oikein. Noi mopomiitit on aivan syvältä ja 90% osallistujista myös. Onneksi tulee talvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa on kysymys siitä noudattiko poliisi asiaa koskevaa lainsäädäntöä kiilatessaan mopoilijan.
Viranomaisten toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.Kyllä. Poliisin pitäisi rikoksiin syyllistyessään saada kovennettu rangaistus, asteikon yläpäästä, koska hänet on asetettu nimenomaan lainvalvojaksi.
Se jää aikanaan oikeusasteiden päätettäväksi.
Autokin ajetaan paskaksi ja kolhuja saa korjailla veronmaksajat. Kyllähän noi mopopojat saa myöhemminkin kiinni ihan somen kautta tai kysellen. Ei tarvitse vaarantaa koko kylää tai alueen liikennettä jahtaamalla lapsia. Ihan älytöntä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Osalla suomalaisista ei oikeasti ole minkäänlaista suhteellisuudentajua kun ne vihaavat milloin mitäkin "häiritsevää". Kävisitte joskus edes jossain lähikauppaa kauempana ja sitten kun käytte niin koittaisitte olla selvinpäin edes yhden yön verran. Suomi on niin hiljainen ja rauhallinen, että sedät ja tädit vihaa pallon potkaisun ääntä, joten nuoret pitää ajaa pihalta pois pallopeleistä omiin huoneisiinsa ruudulle ja kuulokkeille. Lapsia ei saisi tuoda ruokaravintolaan koskaan ja koiran haukkuminenhan on vakavista vakavin kotirauhan häirintärikos. Lumetkin pitäisi lanata ennen juuri minun työpäivääni, mutta vasta kun MINÄ olen herännyt.
Neuroottiset ja hermoheikot suomalaiset eivät kestäisi yhtään viikkoa järjissään oikeassa suurkaupungissa kuten vaikka NYC jossa rakennusten äänieristykset on olemattomat ja liikenne ja hälytysajoneuvot meluaa tauotta. Siellä pidettäisi varsin kummallisena jotain "häiritsevästä mopoilusta" elämässään keskeisenä ongelmana pitävää kyylää, joka salaa toivoo että naapurin lapsi kuolee poliisin kiilaamana merikontin kylkeen.
Ja sitten asiat kyetään näkemään vain ja ainoastaan sen tunnekokemuksen kautta. Koska ITSEÄ ärsyttää suunnattomasti joku mopoilija, niin on ihan ok toivoa vaikka kuolemaa tai ainakin olla sitä mieltä, että kyllä noita saa poliisi kiilata miten haluaa. Yhteiskunta kokonaisuutena on jotain ihan täysin utopistista.
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin. Ja nämä ihmisiä ja elämää vihaavat ihmisenkuvatukset eivät tyydy koskaan. Kun yksi "häiriö" on saatu kielletyksi, aletaan häiriintymään seuraavasta asiasta. Jollain sairaalla tavalla hakeudutaa kuitenkin asumaan toisen ihmisten keskuuteen, mutta kun siellä on ääniä, tuoksuja, monenlaista toimintaa, halutaan kaikki kieltää. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ne valittajat ovat pahimpia häiriköitä, pahempia kuin nämä mopopojat. He tekevät kaikkensa, että taloyhtiön säännöissä, lainsäädännössä, kuntien järjestyssäännöissä, kaikessa tehtäisiin elämästä kuiskuttelua ja sittenkin valitetaan ja valitetaan, tehdään ilmiantoja jne., vedotaan siihen että pitää ottaa toiset huomioon, mutta itse ei haluta ottaa muita huomioon lainkaan, vaan halutaan rajoittaa kaikkia ja kaikkea. Se ruokahalu on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei vissiin voi ymmärtää ettei ole jonkin puolella mutta toinen teki suuremman virheen. Kuten nyt tuo mopoilija teki väärin enkä ole hänen puolellaan mutta poliisi toimi enemmän väärin. Semmoinen niinku kohtuus tekoon nähden. Onneksi tuossa ei käynyt pahasti. Kyllä ne mopoilijat saa vähemmälläkin kaahaamisella kiinni.
Käsittääkseni kyseessä oli moottoripyöräilijä?
Oli mikä ja kuka tahansa, poliisi ei saa syyllistyä rikokseen. Siitä pitäisi tuomita kovemmin kuin normaali kansalaista, koska poliisin tehtävä on suojella lakia ja oikeutta. Häneltä voidaan odottaa erityistä lainkuuliaisuutta.
Kaksi alapeukuttajaa on siis sitä mieltä, että poliisi saa tehdä rikoksia? Millä oikeutuksella he sitten valvovat tai edes vaativat, että muut eivät tee? Kyllä se vika on tässä tietyssä osassa kansaa, jotka eivät ymmärrä asioista hevon peetä.
Poliisilla oli lievä ylilyönti mutta kyllä nuo jonnet itse kerjää noita tilanteita lällättelemällä liikennesäännöille ja suoraan poliisille. Tube on täynnä noiden pullisteluja.
En tuon poliisin puolella ole. Yleisesti ottaen kyllä uskon ja luotan vielä poliisiin.
Persutrollit ja sinimustat sitä kyttää puolustaa, ei normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
En tuon poliisin puolella ole. Yleisesti ottaen kyllä uskon ja luotan vielä poliisiin.
Tän poliisin teot suorastaan nostaa luottamusta. Vai oliko se pelkoa🤔
Kuinka paljon ihmisiä voikaan ärsyttää, että juuri vihattua ja halveksittua mopopoikaa ei saanutkaan rangaista ajamalla hengenvaarallisesti sen päälle. "Mutta kun sehän oli tuleva vankilakundi, hirveä rikollinen, pahanteossa oleva nilkki!" Olen aivan varma, että lähes jokainen poliisin tekoa oikeutettuna pitävä vihaa mopopoikia valmiiksi ja antavat sen sumentaa arvostelukykynsä tähän kyseiseen tilanteeseen liittyen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viranomaisten toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.Poliisilla on ja pitääkin olla laissa määritetty oikeus voimankäyttöön. Mutta sen puitteissa pitää pysyä.
Olis antanut edes pysähtymiskäskyn. Oli kiire päästä kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla oli lievä ylilyönti mutta kyllä nuo jonnet itse kerjää noita tilanteita lällättelemällä liikennesäännöille ja suoraan poliisille. Tube on täynnä noiden pullisteluja.
Oliko tää semmonen samanlainen kerjäys, mitä nainen tekee paljastavissa vaatteissa yöllä yksin kävellessään pahamaineisella alueella? Vai eikö ole sovellettavissa sama ajatustapa mopopoikaan?
Missä on poliisin kojelautavideo?
Eikö ollut "sattumalta" päällä, kätevää🤔
Tämän takia Karfien vainojen syytä ei kerrota koska kansa piilottelisi perhettä vielä kovemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää semmonen samanlainen kerjäys, mitä nainen tekee paljastavissa vaatteissa yöllä yksin kävellessään pahamaineisella alueella? Vai eikö ole sovellettavissa sama ajatustapa mopopoikaan?
Pahamaineinen alue keskellä moottoritietä eli voidaan puhua jollain tasolla liikenteen vaarantamisesta?
Täälläkin yksi kansalainen joka ei ymmärrä poliisin toimintaa tuossa tilanteessa. Enkä minä puolustele myöskään teiniä. Kaikille vaan ansionsa mukaan mitä sitten ikinä oikeus päättääkään.