Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisia deittikertomuksia

Vierailija
10.08.2026 |

Olisi ihanaa lukea positiivisista deittailukokemuksista ja niistä syntyneistä  uusista kestävistä suhteista. Varsinkin keski-ikäisiltä!

Itsellä alkaa usko loppumaan, että vielä tulisin vielä sitä loppuelämän kumppania vastaan. Mutta haluan pysyä optimistisena.

Olen eronnut kymmenen vuotta sitten ja on tullut tavattua kivoja miehiä, ja on ollut muutama suhteenpoikanenkin, mutta aina lopulta olleet pettymyksiä. Yhdellä oli todella huonot elintavat, eikä nähnyt niissä ongelmaa vaikka alkoi olla ylipainoa ja kroonisia mahaongelmia. Yksi ei vaan kestänyt sitä, että olin pidempi. Viimeisimmän kanssa oltiin vaan niin eri vaiheissa elämässä ettei me saatu sitä toimimaan vaikka oli rakkautta hyvinkin paljon ja yritettiin useampi vuosi. 
Tätä viimeisintä sydänsurua parantelee vielä tovin, mutta olisi kiva kuulla positiivisia tarinoita siitä, miten vielä tässä iässä ihmiset ovat kohdanneet ja löytäneet sen erityisen kumppanin.

N52

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut kahdeksan vuotta sinkkuna kun tapasin nykyisen puolisoni. Ei ollut mitään mieletöntä säkenöintiä tai sielujen kumppanuutta kun tapasimme nyt jo kuusi vuotta sitten, mutta jotain rauhoittavaa ja todella mielyttävää näin hänessä, ja ilmeisesti hänkin koki minut erityisen kivana kun siitä sitten jatkettiin ja kolme vuotta sitten muutimme yhteen. Molemmilla muutti viimeinen kotona asuva lapsi pari vuotta seurustelun alettua pois. Ja nyt meillä on oikein mukavaa yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän