Asunto päähesulissa on varma sijoitus!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päähesulissa kaksio, ihan mukava ja mukavalla paikalla. Muutamassa vuodessa hinnasta on tippunut neljännes. Eli ei se täälläkään ihan varma sijoitus ole. Aion kyllä odottaa tilanteen ja hintojen normalisoitumista ennen kuin myyn pois.
Montakohan vuotta joudut odottamaan?
Hesari ainakin hehkuttaa aikojen paranemista harva se päivä. Kohta on taas asuntopula. Pakkohan se on tulla, kun Helsinkiin muuttaa 10 000 ihmistä joka vuosi.
Mihin voi jättää kamelin parkkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päähesulissa kaksio, ihan mukava ja mukavalla paikalla. Muutamassa vuodessa hinnasta on tippunut neljännes. Eli ei se täälläkään ihan varma sijoitus ole. Aion kyllä odottaa tilanteen ja hintojen normalisoitumista ennen kuin myyn pois.
Toisaalta, jos vain vaihdat toiseen esim. isompaan tai parempaan omistusasuntoon, niin senkin hinta on laskenut. Asunnonvaihtaja maksaa vain erotuksesta.
Joo, jos vaihtaisin toiseen omistusasuntoon, ongelmaa ei olisi. Aion kuitenkin myydä kämpän ja siirtyä asumisoikeusasuntoon. Välirahalla maksaisin mökkimenoja ja eläisin huoletta loppuelämän. Olen eläkkeellä. Asumisoikeusasuminen ei ole halventunut, mikä tekee kuviosta vähän huonon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
päähesuli?
Joku nyt taas vaan harrastaa tällaisia "vitsikkäitä" termejä. Tooooosiii hassua ja hauskaa.
Päähesulissa asuvilla ei ole huumorintajua. Miksi?
On , mutta vauva lässytys ei ole huumoria.
Ap on epätoivoinen kiinteistövälittäjä?
🤣😅
Eihän noista reaalihinnoista ole neljässä vuodessa sulanut pois kuin 30-40 prossaa. Hjuva sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
päähesuli?
Se paikka, mihin kaikki ulkomaan- ja kotimaanhesulit kerääntyy.
Haistapa pääsi ja hesulisi kanssa pitkä naisen sukuelin!
Vierailija kirjoitti:
päähesuli?
Hesubad.
Rysänperän homeinen omakotitalo ei siis olekaan se unelmien asunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari ainakin hehkuttaa aikojen paranemista harva se päivä. Kohta on taas asuntopula. Pakkohan se on tulla, kun Helsinkiin muuttaa 10 000 ihmistä joka vuosi.
Se onkin sitten enemmän sossubudjettiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mooooooonta sitä kuuluisaa talouskasvua odotellessa….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos vain vaihdat toiseen esim. isompaan tai parempaan omistusasuntoon, niin senkin hinta on laskenut. Asunnonvaihtaja maksaa vain erotuksesta.
Joo, jos vaihtaisin toiseen omistusasuntoon, ongelmaa ei olisi. Aion kuitenkin myydä kämpän ja siirtyä asumisoikeusasuntoon. Välirahalla maksaisin mökkimenoja ja eläisin huoletta loppuelämän. Olen eläkkeellä. Asumisoikeusasuminen ei ole halventunut, mikä tekee kuviosta vähän huonon.
Viisi vuotta sitten tuo oli erittäin toimiva kuvio. Noista ajoista asuntojen hinnat ovat tippuneet Helsingissä noin 30 prosenttia, asomaksua kuitenkin korotettu noin 20 prossaa ja käyttövastikkeita 50 prossaa.
Hesulilaisten asunnot pitäis muuttaa soluasunnoiksi, olis yhteisöllisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Hesulilaisten asunnot pitäis muuttaa soluasunnoiksi, olis yhteisöllisempiä.
Eiköhän ne kohta muutu.
ainoa hyvä asia on, että sivuhesuleissa menee vieläkin huonommin. Esbostan irtisanoo ja Velka-Vantaa rakentelee spåraa niiden "keskustaan" 😂