Miten te vaatekauppassa asioivat oikein ratkaisette ongelman: vaatteiden sovittaminen hiestä märkänä?? Siis kun sinne pitää ensin kävellä?
Isolla ostarilla vaatekauppaan voi olla kävelyä monta sataa metriä. Itse en lähtis.
Mieluummin sovitan vaatteet kotona, kun ne on tuotu ovelle. Eikä tarvitse hävetä omaa kokoa.
Kommentit (28)
Onko sulla huono kunto? Kannattaisiko sille tehdä jotakin?
Älkää läskit liatko vaatekaupan vaatteita ihrahielänne. Käykää kotona kunnon pesulla ja sovittakaa siellä.
Itse en kokeile vaatteita hikisenä. Ei mulle tosin tule hiki (vaikka olen läski) ostarissa. Lomalla tuli hiki, kun olin keskieuroopassa, jossa ei ollut ilmastointeja oikein missään, vaan tuli todellakin törkeä hiki +37 asteessa tallustellessa, mutta siksi en edes yrittänyt kokeilla vaatteita missään kaupassa. Ostin t-paidan mutu-tuntumalla, ilman kokeilua ja olikin ihan sopiva.
ap voi tilata cellbesiltä muu-muu-kaapuja, ne solahtavat sovittamatta päälle kuin pussilakanat
Jos on kovin kuuma, ei kai oikein jaksa sovitteluun keskittyäkään. Ensin voi antaa olon asettua istumalla kauppakeskuksessa. Voi myös valita ostospäivän niin, että ei ole sään puolesta tukalaa.
Sovittelu onkin aika kauheaa puuhaa, hiki siinä nousee, ahtaassa kopissa, vaikea löytää mieluisia. Sama koko voi olla ihan mitä vain. Rintsikoiden ja farkkujen sovittelu kamalinta kaikista ja hyviä ei välttämättä löydy vaikka miten sovittelee. Se on sellainen välttämätön paha, että lopulta saa mitä tarvii. Mieluummin kuitenkin kaupassa sovitan kuin noudan ja palauttelen paketteja edestakaisin.
Salin jälkeen suihku ja puhtaat vaatteet. En ymmärrä, miksi kukaan olisi hiessä muualla kuin lenkillä tai salilla.
Helteellä oli hiki, jos vain vähän niin sovitin silti. Jos on ihan urheiluhiki niin en sovittele.
Muistakaa ihmiset pestä ostamanne vaatteet ja alusvaatteet juuri tämän(kin) vuoksi ennen kuin otatte ne käyttöön.
Pitää vaan odottaa talvea, jos on kesällä aina hiki. Tai sitten vaan laihdutus.
Ota oma pyyhe mukaan, mihin kuivat itsesi ennen sovittamista.
Vierailija kirjoitti:
Sovittelu onkin aika kauheaa puuhaa, hiki siinä nousee, ahtaassa kopissa, vaikea löytää mieluisia. Sama koko voi olla ihan mitä vain. Rintsikoiden ja farkkujen sovittelu kamalinta kaikista ja hyviä ei välttämättä löydy vaikka miten sovittelee. Se on sellainen välttämätön paha, että lopulta saa mitä tarvii. Mieluummin kuitenkin kaupassa sovitan kuin noudan ja palauttelen paketteja edestakaisin.
Eiväthän sovituskopit ole ahtaita.
Vierailija kirjoitti:
ap voi tilata cellbesiltä muu-muu-kaapuja, ne solahtavat sovittamatta päälle kuin pussilakanat
Lainapeite OY paras !
Vierailija kirjoitti:
Salin jälkeen suihku ja puhtaat vaatteet. En ymmärrä, miksi kukaan olisi hiessä muualla kuin lenkillä tai salilla.
No Ap tuskin käy salilla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Älkää läskit liatko vaatekaupan vaatteita ihrahielänne. Käykää kotona kunnon pesulla ja sovittakaa siellä.
Jos ei pysty sanomaan asiallisesti, ei tarvitse sanoa mitään. Miten muuten onnistuu kotona sovittaa vaatteita, jotka ovat siellä jossain kilsan päässä vaatekaupan rekissä?
Tyhmä käy viisaasta, jos se osaa pitää suunsa kiinni.
Suosittelen kuntoilun aloittamista.
Jos olen tosi hikinen, en sovita vaan katson vaatteet käsissä näyttääkö oikean muotoiselta. Hikisenä sovittaminen on ällöttävää. Onneksi vain pieni hetki kesällä on yleensä niin kuumaa että hikoilen kunnolla.
Mulla tulee jo kauhee hiki vaatekaupan ovelta sovituskoppiin kävellessä.
Pitää olla kyllä aika läski jos muutaman sadan metrin matkalla ehtii tuolleen hikeentyä. Toisaalta puolet katukuvassa vastaantulevista suomalaisista on selkeästi ylipainoisia, mutta tuskin hekään kaikki hikoilevat kuin joku kasslerpossu.
siis ilmastoidussa kauppakeskuksessa kävellessä tulee hiki?
kysyy normaalipainoinen