Yleisurheilun EM-kilpailut 2026
Kisat alkoivat huonolla uutisella, Elina Lampelan kausi on ohi. Emilia Kangas aloitti kuulakarsinnan hyvällä työnnöllä, mutta ei yrittänyt karsintarajaa. Molemmat ruotsalaiset varmistivat finaalipaikan.
Kommentit (1318)
siis tuleeko miehet tuonne sekaan sotkemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten persvaossa 40 km hiertävät alkkarit voi olla se "mukavin urheiluasu", kuten urheilijat perustelee? Ei voi käsittää. Luulisi lyhyen sortsimallin olevan paljon parempi. Jossain lyhyessä suorituksessa tuon vielä jotenkin käsittää.
Alisallakin rusketusrajat lahkeellisten housujen mukaiset, eli treenatessa käyttää sellaisia. Jos nuo alushousut olisivat mukavimmat, niin eikö ne olisi jalassa treenatessakin eikä vain itse kisassa?
Totta muuten. Enkä edes viitannut Alisaan kommentillani, hänellähän on ihan fiksun malliset housut.
Harmi, että miesten kymppi juostiin jo eilen. Upea Anders Almgren olisi kyllä ansainnut, että kymppi olisi juostu päätöspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Saapunki ollut viikon turistina? Semmosia nuo muut kuin Vainio on. Törkeää.
Harmi, kun ei pystynyt juoksemaan, olisi varmaan pärjännyt vuorijuoksuammattilaisena tällä radalla.
Lähtikö Alisa liian kovaa ja kohta sippaa. Olisipa hienoa, jos tulisi mitali.
Pitäis käydä kaupassa. Matkaa reilu 500m. Eli kilsan reissu. Miten jaksan? Aikaa menee saman verran kuin noilla kympillä. Huh huh.
Vai tilaisko robotilla?
tuleekohan hiihtoonkin sama systeemi 50 kilsalle
jaa nyt ei näytetäkään aliisaa
Alisa kertoi Helsingin Sanomille viime marraskuussa, ettei ole koskaan seurustellut, sillä ura on ajanut ohi kaiken muun.
– Olen elänyt aina yksin. Viime vuosina se on alkanut painaa minua (…) Olen kärsinyt välillä yksinäisyydestä, Alisa muun muassa avautui Hesarille tuolloin.
On kyllä sysipaska systeemi sotkea nämä kisat :(
Kuva: Alisa Vainioon yhdistetty radiojuontaja Birminghamissa – Vaitonainen suhdehuhuista
Alisa Vainioon yhdistetty radiojuontaja seuraa naisten maratonia reitin varrella.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi?
Hyvä Suomen naiset!
Ylelle kova paikka kun Alisa valkoihoinen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi?
Hyvä Suomen naiset!
Että miesten ja naisten kisat päällekäin.
melkoinen puhekone tää kommentaattori
Vierailija kirjoitti:
Alisa kertoi Helsingin Sanomille viime marraskuussa, ettei ole koskaan seurustellut, sillä ura on ajanut ohi kaiken muun.
– Olen elänyt aina yksin. Viime vuosina se on alkanut painaa minua (…) Olen kärsinyt välillä yksinäisyydestä, Alisa muun muassa avautui Hesarille tuolloin.
Janne Saarinen seuraamassa Alisan juoksua
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilun-em-2026/a/45f60c00-8627-4037-b4e…
48800