Miksi pitää pakosta kiinnostua ylipainoisista naisista?
Tulee heti alanuolia 50 jos sanoo ettei ylipainoiset kiinnosta. Saahan naisetkin päättää kenestä ne kiinnostuu ja myös aina sitä toistavat tällä palstalla.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kuka käskee kiinnostumaan? Ei minuakaan kiinnosta lyhyet tai lihavat miehet.
Tämä palsta. Olen kuulemma pinnallinen ihminen koska ylipainoiset ei kiinnosta.
Ap
Tuo nyt vain kertoo siitä minkä painoisia tällä foorumilla alapeukkuja jakavat av-mammat järjestään ovat.
Kukaan ihannepainoisena kovalla työllä vartalonsa säilyttänyt nainen ei rupea alapeukuttamaan miestä joka sanoo elämänhallinnan menetyksestä kertovan ylipainon olevan turn-off vaan laittaa yläpeukkua.
Sanomattakin on selvää että täällä tuollaiseen viestiin tulee nolla ylöpeukkua.
Mä en katsele lyhyitä, lihavia, kaljuja, enkä epäsiistejä miehiä. Tietysti meillä kaikilla on oikeus tykätä ihan mistä haluamme, eikä mua ainakaan kukaan ole koskaan vaatinut tykkäämään jostain sellaisesta, mistä en tykkää.
Koska täällä on paljon läskiperserumiluksia päivystämässä kun ei ole miestä ei ole perhettä ei ole mitään kuin suklaalevy ja koira.
En minäkään ylipainoisena naisena kiinnostu hoikista miehistä, sekin on selvä eikä siitä tarvitse kenenkään suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä on paljon läskiperserumiluksia päivystämässä kun ei ole miestä ei ole perhettä ei ole mitään kuin suklaalevy ja koira.
En halua katsoa kun nainen syö sipsiä ja suklaata sohvalla kaikki päivät. Kerran viikossa on ok. Minusta ihan tervettä ajattelua.
Ap
Kuka käskee kiinnostumaan? Ei minuakaan kiinnosta lyhyet tai lihavat miehet.