Filippiineillä köyhät syövät pikaruokaravintoloiden asiakkaiden jättämistä jämistä tehtyä ruokaa
Annoksen nimi on pagpag.
Valmistetaan jätesäiliöstä kerätyistä ruoantähteistä. Yleinen raaka-aine on esim. kana. Siis vaikka KFC:ssä asiakkaan jo kertaalleen järsimästä kanankoivesta raavittu liha. Vähän tulee toisen ihmisen sylkeä ja kuolaa mukana. Naminami.
Kommentit (68)
Aasiassa on valtavasti jättikokoisia kaloja kuten hait ja tonnikalat . Ruokaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toi Ylen ohjelma että joku nuori mies kiersi roskiksia ja keräsi syötävää . Ihmiset heittää ehjät banaanit työpaikan kahvihuoneista roskiin ja jogurtti purkit .
Onhan noita fregaaneja jonkun verran. Keräävät roskiksista käyttökelpoista ruokaa, jota siellä riittää. Tämä dokkarissa esiintynyt oli opettaja.
Opettajan hygieniaosaaminen on ehkä vähän jäänyt väliin .
Tässä ihmisillä on aika yksinkertainen näkemys ravintoon ja elämään. Otetaan nyt vaikka itäsuomalainen genetiikkaa ja se mitä voi syödä, niin se on aika rajattu alue mikä on itäsuomalaiselle terveellistä ruokaa.
Kala on kallista ja jos käyt kalassa, niin et voi käydä töissä. Toiseksi on kaikki prosessoitu ruoka pois vaihtoehdoisat ja eläinrasvat. Banaanit ja etelän hetelmät on erittäin myrkyllisiä diabedeteksen vuoksi.
Se on ihan terveysuhka syödä näitä myrkkyjä ja moni ei tiedä että tuhoaa elimistöään näillä kaupan myrkyillä.
Flippiiniläisillä on varmasti omat juttunsa sen suhteen mitä uskaltaapi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syönyt isänä pitkään pelkästään lasten ja vaimon tähteitä. Ei tarvitse töissäkään käydä. Ruokahävikkiä nolla. En sitten ymmärrä miksi pitäisi hyvää ruokaa heittää roskiin tai pois ja käydä töissä että saisi ihan helvetisti ruokahävikkiä ja ison mahan. Ei ihminen tarvitse kuin 1200 kcal päivässä, jos jättää liikunnat tekemättä niin vähemmän. Ei meillä ole varaa enää tähän suurkulutukseen ja miettikää tarkkaan miten eläimiä teurastetaan tässä kulutushysteriassa tällä hetkellä tehotuotannossa. Osallistutte massamurhaan.
Vähän eri asia syödä vaimon tähteitä, kuin tuntemattoman.
Ei voi olla totta että joku mies muka kehtaa täällä kertoa ; mä syön oman vaimon ja lasten ruokia kun mulla ei ole kykyä heistä huolehtia.
Niin eihän se ole työttömän häpeä, vaan työnantajien ja liittojen häpeä. Osittain myös päättäjien, jos ovat junailleet yleisen työelämän kannattamattomuuden. Työtätekevä työtön on ihan pieni palanen isossa rattaistossa.
Kauppaketjut on myös syynä siihen että kahvipaketin hinnat on moninkertaisesti korkeammat kuin mitä muualla euroopassa marketeissa on.
Siinä on nyt kahden paketin hinta tällä hetkellä, jopa kolmenkin paketin hinta riippuen laadusta. Röyhkeää riistoa. Suomalainen maksaa kiltisti kympin paketista :D
Palkkataso on surkea. Ihan itkuksi käy kun ihmettelee ja vertailee hintoja. Netin avulla voitte itse katsoa kunkin maan alvitason ja huomata ettei Suomen taso ole mitenkään kauhean korkea. voitte jopa katsoa minimipalkkalain kyseisistä maista ja tehdä vertailuja palkkatasoihin. Voitte myös ihan vertailla niitä hintoja eri tuotteiden kohdilla ja huomata että nyt kustaan päin näköä törkeällä tavalla. Joo kaupat on auki 24h? Mikä on kassahenkilöstön ostovoima?
Persut haluis samaa suomeen. HV!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin suomalaisille roskisdyykkaus ruoan perässä on harrastus.
Tekevät sitä toki ideologiansa takia.
Vähän on eroa laittaa HK:n lihapyörykkää suuhun roskiksesta napatusta avaamattomasta paketista kuin syödä jonkun puoliksi syömä nugetti, joka on biojätteessä.
Ei se hk.n einespyörykkä kovinkaan paljon tasokkaampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin suomalaisille roskisdyykkaus ruoan perässä on harrastus.
Tekevät sitä toki ideologiansa takia.
Vähän on eroa laittaa HK:n lihapyörykkää suuhun roskiksesta napatusta avaamattomasta paketista kuin syödä jonkun puoliksi syömä nugetti, joka on biojätteessä.
Ei se hk.n einespyörykkä kovinkaan paljon tasokkaampaa ole.
raaka nokkonenkin on terveellisempää kuin einespullerot. Saa kuitua ja vitamiineja vatsansa täyteen. On siinä hiilareitakin. Minä jouduin ensiapuun kutenkin, kun allergian takia oli histamiiniarvot koholla ja en tiennyt nokkosen olevan histamiinipitoista ruokaa kuten sitrushedelmätkinon. Diabeteksen takia kieli turposi ja ene meinannut saada henkeä. Keho vain tärisi.
Onhan noita fregaaneja jonkun verran. Keräävät roskiksista käyttökelpoista ruokaa, jota siellä riittää. Tämä dokkarissa esiintynyt oli opettaja.