Filippiineillä köyhät syövät pikaruokaravintoloiden asiakkaiden jättämistä jämistä tehtyä ruokaa
Annoksen nimi on pagpag.
Valmistetaan jätesäiliöstä kerätyistä ruoantähteistä. Yleinen raaka-aine on esim. kana. Siis vaikka KFC:ssä asiakkaan jo kertaalleen järsimästä kanankoivesta raavittu liha. Vähän tulee toisen ihmisen sylkeä ja kuolaa mukana. Naminami.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Siinähän syövät sitten, en minä heitä voi täältä käsin estää.
Et ilmeisesti ole käynyt peruskouluasi 1970 - 1980-luvuilla?
Silloin koulussa opetettiin, että lautasen tyhjäksi syömällä estät kehitysmaiden nälänhätää.
Eikös Filippiineillä ole rutkasti epsanjalaista geenistöä?
Esimerkiksi ruuan jätteet on hyvä lajitella niin elukat syö osan kuten kuoret joten pese ne itsekin ennen käyttöä. Kasvikset pestään ennen käyttöä kylmällä vedellä. Ja ne kuoret käy monille elukoille. Kuten hevoset ja possut. Joitakin voi syödä kuten tiedetään ulkomailla ne juuri roskikset tonkii yhdessä lintujen ja kissojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan. Mutta eivät he kyllä espanjalaisilta tosiaankaan näytä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, tollo!
Kun sulla on jäänyt yli appelsiinejä niin älä heitä niitä roskiin vaan purista se mehu kattilaan ja vähän vedellä pestynä kuorta raasteena. Puoli desiä vettä ja sokeria ja keität pehmeäksi . Sitten saat puolet siitä tulee hilloa marmeladia , puolet voit keittää toisessa kattilassa kiisseliksi . Kiisseli ohjeet Google. Keitettyyn appelsiinin mehuun missä sokeri sulanut lisätään kylmään veteen sekoitettuna perunajauhoja noin ehkä ruokalusikallinen . Kaksi jos paljon. Valuutat sen sekaan et enää keitä sitä yhtään . Nopea sekoitus ja se kiisseli hyytyy siinä. Syöt lämpimänä maidon kanssa . Lusikalla. Lautaselta .
Suomen köyhälistölle ei kelpaisi. Ei, niille laiskoille vasemmistolaisille pitää olla goufmeeta. Samaa kuin meille, paremmille ihmisille. Jopa lihaa sekä Juhla Mokkaa !
No esimerkiksi mitä voi tehdä on ehkäisy . Opeta sitä nuorille. Hallittu lisääntyminen että on varaa syöttää lapsensa. Ja toinen on rakentaa slummiin ulkogrilli suomalaisella tyylillä tiilestä . Yhteiskeittiö vähentää tauteja ja rottia auttaa kuumentamalla bakteerit pois ja risuilla kuin roskillä lämmittää se ei vaadi rahaa. He käyttää itse öljyjä ja kaasuja lämmittämään ruokia. Ne maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen köyhälistölle ei kelpaisi. Ei, niille laiskoille vasemmistolaisille pitää olla goufmeeta. Samaa kuin meille, paremmille ihmisille. Jopa lihaa sekä Juhla Mokkaa !
Juu ! Jaksavat sitten makailla ja suunnitella kapinaa jotta ei tarttis tehä yhtää mitää ja nostaa suamia
Vierailija kirjoitti:
Juhla mokka lienee etelä Amerikan tai arabian kahvipapuja. He saa sen rahan sinne joten me poistamme heidän köyhyyttä juomalla kahvia . Täällä rahaa saa vain pakkaavat ja kaupan kassat.
Täällä meillä linnanjuhlista yli jääneet sapuskat heitetään roskiin.
Hyi ei kansalle voi ruokaa antaa.
Niiden kulttuuri on tosi erikoinen, mitä olen asiaan jonkin verran perehtynyt. Yh-äitejä on tosiaan valtavasti, niin kuin joku tässä ketjussa jo mainitsi. "Todellinen" mies saa paljon lapsia eri naisten kanssa, eikä sitten ole näihin lapsiin missään yhteydessä, se on jonkinlainen "miehen mitta". Yhteisö hyväksyy tuollaisen. Kaikki on köyhiä, vanhemmat ja lapset. Ei kouluttauduta. Toivotaan, että voitetaan lotossa. Sitten valitettavasti on myös paljon laiskuutta. Lähetetään lapsi piiaksi Dubaihin ja vanhemmat makaa sohvalla Filpuissa. Kaikki odottaa käsi ojossa rahaa. Se, jolla on, joutuu perheenjäsenten elämän rahoittamaan. Tosi surullista. Kaikki pysyvät rutiköyhinä. Muualla Kaakkois-Aasian maissa on aika erilaista.
Laita nyt kuule ne tomaatin kattilaan kiehuvaan veteen hetkeksi ja nosta ne pois ja poista kuoret . Siinä on sulla oikeaa tomaattimurskaa . Sen kun käytät kastikkeeksi tai salaattiin. Tai kuin meillä tehdään keitetään kuorittu tomaatit keitoksi . Tulikuuma tomaattikeitto on parasta pakkasella . Käy myös kesällä . Tomaattikeitto ei kaipaa muuta maustetta kuin ripaus suolaa ja sitä basilikaa minkä sä itse kasvatat sun kukkapurkissa. Älä VARASTELE . Kukkapurkkiin käy myös yrteille muovirasiat.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syönyt isänä pitkään pelkästään lasten ja vaimon tähteitä. Ei tarvitse töissäkään käydä. Ruokahävikkiä nolla. En sitten ymmärrä miksi pitäisi hyvää ruokaa heittää roskiin tai pois ja käydä töissä että saisi ihan helvetisti ruokahävikkiä ja ison mahan. Ei ihminen tarvitse kuin 1200 kcal päivässä, jos jättää liikunnat tekemättä niin vähemmän. Ei meillä ole varaa enää tähän suurkulutukseen ja miettikää tarkkaan miten eläimiä teurastetaan tässä kulutushysteriassa tällä hetkellä tehotuotannossa. Osallistutte massamurhaan.
Vähän eri asia syödä vaimon tähteitä, kuin tuntemattoman.
Vierailija kirjoitti:
Täällä meillä linnanjuhlista yli jääneet sapuskat heitetään roskiin.
Hyi ei kansalle voi ruokaa antaa.
Se linnan juhlien ruoka on ihan samaa mitä sä syöt grillillä ja burgereissa ja spaghetti makaroni sämpylä SAMAA JAUHOA SE ON . Et sen vartaa viitsi että leivot itse sämpyläsi jauhoista saati ostat kaupasta pari sämpylää . Lidl 50 cnt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen syönyt isänä pitkään pelkästään lasten ja vaimon tähteitä. Ei tarvitse töissäkään käydä. Ruokahävikkiä nolla. En sitten ymmärrä miksi pitäisi hyvää ruokaa heittää roskiin tai pois ja käydä töissä että saisi ihan helvetisti ruokahävikkiä ja ison mahan. Ei ihminen tarvitse kuin 1200 kcal päivässä, jos jättää liikunnat tekemättä niin vähemmän. Ei meillä ole varaa enää tähän suurkulutukseen ja miettikää tarkkaan miten eläimiä teurastetaan tässä kulutushysteriassa tällä hetkellä tehotuotannossa. Osallistutte massamurhaan.
Ei voi olla totta että joku mies muka kehtaa täällä kertoa ; mä syön oman vaimon ja lasten ruokia kun mulla ei ole kykyä heistä huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo vaimo on siskopuoli ja ollaan kaikki sukua toistemme kanssa. Vähän eri kuin syödä vaimon tähteitä jos vaimo ei ole alunperin sukua lainkaan. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta että joku mies muka kehtaa täällä kertoa ; mä syön oman vaimon ja lasten ruokia kun mulla ei ole kykyä heistä huolehtia.
Eihän se miehestä ole kiinni vaan ostovoimasta ja palkkatasosta. Ei töihin kannata mennä. Heikot palkat ja mitä järkeä lyödä päätä seinään heikolla palkalla jolla ei ole kykyä huolehtia edes itsestä. Nykyään nuoretkin on huomanneet että hyvä jos työnteko elättää edes heidät itsensä.
Lopeta sinä tuommoinen työhön meno hokeminen kuin mantraa. Vihaat ihmistä Juudas ja haluat itsellesi kaiken rahan etkä halua auttaa ketään. Juudas oli varas. Lue joskus millainen.