Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko (joskus) antanut / saanut rukkaset? Mitä teille ja suhteelle sitten tapahtui? Tuliko suorat bänet eikä enää tapaamista koskaan?

Vierailija
10.08.2026 |

Minä olen antanut rukkaset kosinnalle joka tuli aivan mahdottomassa tilanteessa ja siksi oli pakko sanoa EI eli antaa rukkaset. Roikuin suhteessa vielä ensin vuosia niin että oli jonkunlaista yhteydenpitoa mikä oli kuitenkin hankalaa koska asuttiin eri maissa eikä ollut mitään yhteistä arkea. Sen jälkeenkään en koskaan ole unohtanut miestä ja päässyt vaikeasta jutustamme yli vaan se vaivaa minua yhä vuosikymmentenkin jälkeen. Koko juttu oli sellainen että aivan liian lyhyessä ajassa tapahtui todella vaikeita asioita joita toiset eivät missään suhteessa koe ikinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että täällä ei olisi ketään joka saanut / antanut jollekin rukkaset. Tarvitsisin vertaistukea. Tuntuuhan se hirvittävän pahalta saada / antaa ne rukkaset.

Kosinta = miehen rakkaudenosoitus / rukkaset = tunteisiin ei vastata, ne eivät kohtaa eivätkä ole samat molemmilla, nainen ei rakasta.

Vierailija
2/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa ja se loppui aina siihen. Jos ei ole tarkoitus jatkaa suhdetta pidemmälle, ei siinä ole tapana roikkua. En ole tavannut ketään kertaakaan tuon jälkeen, ellei vahingossa tapahtuvia kohtaamisia lasketa. Tarkoittaa että osuu samaan paikkaan, samaan aikaan. Silloinkin vain moikattiin, ei jääty juttelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta kertaa ja se loppui aina siihen. Jos ei ole tarkoitus jatkaa suhdetta pidemmälle, ei siinä ole tapana roikkua. En ole tavannut ketään kertaakaan tuon jälkeen, ellei vahingossa tapahtuvia kohtaamisia lasketa. Tarkoittaa että osuu samaan paikkaan, samaan aikaan. Silloinkin vain moikattiin, ei jääty juttelemaan. 

Se että jää roikkumaan tarkoittaa mielestäni kyllä sitä että jutussa on ollut jotain tärkeää mutta että kosintahetki on ollut täysin väärä ja olisi pitänyt katsoa vielä eteenpäin. Asiat voivat kuitenkin mennä toisin koska ollaan jossain tunnepöllyssä. 

Tuon tiedän että sattumalta kohdataan jossakin. Tässä tapauksessa tiedän että molemmat aina kun menivät johonkin paikaan esim diskoon tsekkasivat ensin että 'eihän se vain ole täällä'.

Vierailija
4/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (avo)mies olisi halunnut mennä aikoinaan naimisiin mun kanssa, mutta mä en (edelleenkään, enkä avaa tässä nyt syitä). Yhdessä ollaan edelleen 30 vuoden jälkeenkin ja pari lastakin kasvatettu aikuisiks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi