Naapurin mies huutaa naiselleen taas
Melkein joka päivä täytyy kuunella tuota huutoa. Tuntuu epäreilulle, että jopa tuollasella raivopää miehellä on nainen, mutta minulla kunnollisella miehellä ei ole ketään. Riita tilanteissa puhun normaalilla äänellä asiat halki. On uskomatonta, että tuollaisella, joka huutaa kurkku suorana on nainen. On se vain myönnettävä, että kilteille miehille ei jää naisia, kun nuo raivopäät vie kaikki
Kommentit (23)
Alat raivoomaan naisille niin ne rakastuu suhun.
Kolmas Nainen: En oo kuullu mitään
Muutenkin tuollainen huutaminen on ihan älytöntä, heikkoutta lähinnä, kun ei osaa asiaansa ilmaista muuten.
Tuttava pariskunnan mies on tosi ilkeä naisystävälleen. Ovat olleet jo vuosia yhdessä. Mikäköhän naisia viehättää miesten ilkeydessä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nainen huuda takaisin?
Nainen huutaa usen "Lopeta" ja kuuluu myös naisen itkua
Ap
Minun naapurissani nainen huutaa jatkuvasti miehelleen. Olen hyvilläni ettei minulla ole sellaista pirttihirmua riesanani.
Jännä, miten ihmeessä keksivät niin paljon riideltävää. Eilen päivällä kahdesti kuului, sitten yöllä ja vielä tänäänkin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttava pariskunnan mies on tosi ilkeä naisystävälleen. Ovat olleet jo vuosia yhdessä. Mikäköhän naisia viehättää miesten ilkeydessä?
Ei varmaan viehätä, mutta on mahdollista, että mies on alussa ollut ihana. Ainakin narsistit osaavat tuon rakkauspommituksen. Kun ollaan yhdessä, kulissi kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miehet on niin kuumia. Kiltti miehet taas käy pyllyn pyyhkimiseen
Miksi pitää huutaa, mulla ainakin menisi hermot heti.
Eikö ihan normaalilla puheäänellä saa sanottua asiaansa.
Mun mies on kiltti eikä ole koskaan 20 vuoden aikana huutanut minulle.
Meidän seinänaapurissa nainen huutaa miehelle. Eipä ihmekään, koska mies on juoppo vätys. Huutohan ei tietenkään ratkaise asiaa, vaan mies pitäisi saada hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten ihmeessä keksivät niin paljon riideltävää. Eilen päivällä kahdesti kuului, sitten yöllä ja vielä tänäänkin
Ap
Kyllä siellä kohta jompi kumpi nostaa kytkintä.
kummallista kyllä, moni jaksaa henkistä väkivaltaa vuosikausia.
Itse ilmoitin vastaavassa tilanteessa isännöitsijälle häiritsevästä metelöinnistä, kuului juuri huutoa, huorittelua ja huonekalujen heittelyä. Isännöitsijä otti asian tosissaan, naapuri sai huomautuksen ja hiljeni.
Tuollainen despootti-mies on saattanut aluksi olla mitä kiehtovin tyyppi, johon nainen on langennut. Totuus on paljastunut ajan myötä.
Hyvä. On yksi tekijä lisää, joka tuo kiimaisia puumia markkinoille kokemaan jotain paksua ja kestävää.
Näin se menee👴🏻👍🏻