Neuvoja, mihin uskonlahkoon liittyisin.
Olen eronnut kirkosta yli 20 vuotta sitten. Nyt on kuitenkin tilanne että itsellä ei ole enää tuloja, elän säästöillä, joten en maksaisi kirkollisveroa. Voisin ihan hyvin liittyä johonkin lahkoon, mihin. Sellaiseen lahkoon josta on helppo taas erota 10 vuoden päästä kun jään eläkkeelle.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät kokaiinista, niin liity sannulin jauhojengiin.
Jos päänsä totaalisesti sekasin haluaa niin Purran peukkujengi paljon parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daavidin oksa vaikuttaa mielenkiintoiselta, Teksasin Waco'ssa on päätoimipaikkansa. Ei kun hakemusta vetämään!
Kieltämättä. Minä taas suosittelen Kansan Temppeliä. Siinä vasta on mielenkiintoinen lössi, tai siis oli.
Kiistatta hyvä ehdokas, heillähän on valmis tontti Guyanassa josta vapautui aikanaan paljonkin edullista majoitustilaa. Kukahan sitä nykyisin hallinnoi ja mitä asuminen maksaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daavidin oksa vaikuttaa mielenkiintoiselta, Teksasin Waco'ssa on päätoimipaikkansa. Ei kun hakemusta vetämään!
Kieltämättä. Minä taas suosittelen Kansan Temppeliä. Siinä vasta on mielenkiintoinen lössi, tai siis oli.
Kiistatta hyvä ehdokas, heillähän on valmis tontti Guyanassa josta vapautui aikanaan paljonkin edullista majoitustilaa. Kukahan sitä nykyisin hallinnoi ja mitä asuminen maksaisi?
Juu tonttimaata jäi ja runsaasti rahavaroja, kukahan niitä nykyään hallinnoi?
Siinä olis valmis lahko jolla maata ja rahaa, mutta ei juurikaan jäseniä. Siinähän ihanteellinen lahko valmiina jollekin saarnamiehelle tahi naiselle.