Lue keskustelun säännöt.
Aargh! Kananmuna luiskahti tosi syvälle kun kokeilin tuota munanrikkomiskonstia. :(
24.05.2007 |
Yritin laittaa sen poikittain, mutta emätin imaisi munan tosi syvälle ja nyt minun pitää rikkoa se jollain, jotta saisin sen pois.
Kommentit (9)
Hei säälikää niitä päivystäviä lääkäreitä älkääkä tehkö kaikkea perässä mitä eräät av-mammat...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulisin että saan rikottua munan lihaksillani... pitäiskö kokeilla...
kiireen vilkkaa jumppaharjoitukset käyntiin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
APUA! Entä jos mulle tulee salmonella? En ollenkaan ajatellut sitä. :oO
pysyttelet vain erossa tuontikikkeleistä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Emätintulehdus kyllä se todennäköisin ja haavaumia kuorien rippeistä.
Eikun imurin kärsää tunkemaan sinne värkkiin