Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on jotenkin täysin ripustautunut minuun ja vituttaa

Vierailija
09.08.2026 |

Jos ollaan saatana erossa vuorokausi, niin laittaa kymmeniä viestejä, soittaa 3-4 kertaa. Kyselee kuulumisia, vaikka mitäpä kotona nyt olisi erilaista, kuin kaksi tuntia aiemminkaan. En jaksa aina edes vastata. Olen sanonut että vähempi riittäisi, mutta loukkaantuu. Hetken sitten murjottaa eikä laita viestejä niin paljoa, sitten alkaa taas piipata.

Nyt olisi akan suvun juhlat tulossa (en kestä niitä savolaisia), enkä jaksaisi lähteä. Menisi koko viikonloppu, ja kaipaisin vaan lepoa. Muija oli innoissaan että tapaa sukulaisia pitkästä aikaa, serkkujakin. Ja että ollaan yötä siellä. Nyt kun sanoin että jos jäisinkin kotiin, jo koirankin takia, tuntui olevan ihan järkyttynyt. Sanoi että hän menee sitten vaan käymään siellä. 

Eli ajaa yli viisi tuntia sinne Pieksämäelle, on tunnin pari ja ajaa takaisin kotiin. En näe mitään järkeä, miksi ei nyt sitten menisi ja pitäisi hauskaa, tapaisi niitä sukulaisia rauhassa, ottaisi muutaman siiderin, olisi yötä ja seuraavana päivänä rauhassa kotiin? Koska ei halua olla siellä ilman mua, kuulemma ajatuskin on todella tylsä.

Mua nyt jotenkin ahdistaa tämä touhu. En tiedä kiristääkö tällä nyt minua lähtemään vai mitä saatanaa?

Ja joo, en ehtinyt päivällä lukea ainuttakaan kommenttia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma ripustautunut kun pyydän käymään kaupassa tai kyzyn,  koska on vapaapäivä. Miehellä auto ja vuorotyö.  Buhshaaaaa. 

Vierailija
22/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein. Jos haluat edes joskus viettää aikaa hänen kanssaan, hän ahdistuu koska on muka sinulle liian tärkeä? Hänkö ei siis halua viettää kanssasi aikaa ollenkaan?

Mitä sekopäistä tämä nyt on? Eihän aloituksessa sanottu mitään tuollaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyysriippuvainen narsisti, joka yrittää vaikuttaa sinuun omalla käytöksellä. Eroa, tuollainen suhde ei koskaan tule hyväksi. 

Vierailija
24/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trolli teki toissaviikolla täsmälleen samanlaisen aloituksen mutta naisen mies oli ripustautuja.

Vierailija
25/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyttöystävän suku ei sinun, ei todellakaan ole normaalia edes osallistua toisen suvun juhliin jos ei ole naimisissa.. 

Vierailija
26/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa nainen kirjoittaa miehestä, tässä mies nimittelee vaimoaan akaksi. Jännä juttu.

Nii i- kuvitella. Vähintääkin mielenkiintoinen huomio sinulta. Alan syvä anaalisoimaan asiaa nyt ja palaan myöhemmin.

Vierailija
27/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö nyt oikein. Jos haluat edes joskus viettää aikaa hänen kanssaan, hän ahdistuu koska on muka sinulle liian tärkeä? Hänkö ei siis halua viettää kanssasi aikaa ollenkaan?

Et ymmärtänyt oikein. Itse asiassa ymmärsit aivan päin pyllyä. 

Vierailija
28/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole koskaan saanut pi*'ua. 

Pirua? Pillu ei ole sensuroitu sana. 

Vierailija
29/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo ketju missä roolit on toisinpäin 

Vierailija
30/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa nainen kirjoittaa miehestä, tässä mies nimittelee vaimoaan akaksi. Jännä juttu.

Vähän riippuu missä päin Suomea asuu. Akka on vaimo-sanan synonyymi suurimmassa osassa maata eikä se todellakaan ole mikään nimittelysana tai loukkaus. Jos minä sanon vaimolleni "Kuules akka, huomenna lähdetään teatteriin. Ostin jo liput" niin siinä on kyse kunnioituksesta.

Vierailija
31/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaat kuvailla hyvin haasteitanne. Ota tämä teksti mukaan pariterapiaan, niin säästyy aikaa tärkeämpiin asioihin. 
Hyvä, että äkysit puuttua asiaan. Pieni ulkopuolisen tuki auttaa pitämään keskustelut asiallisina ja toimivina. 

Vierailija
32/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olet hänen kanssa? Itse nautin rauhasta ja yksinolosta. Ahdistaisi varmasti, jos joku roikkuisi minussa koko ajan tai olisi noin epävarma, et viestittelisi koko ajan.

Enkä todellakaan lähtisi hänen sukulaisille, jos en halua. Enkä koskaan velvoittaisi miestä mun sukulaisille, jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän